La cateva luni de zile de la aparitia primelor informatii privind fuzionarea brand-urilor Cosmote si Romtelecom in TELEKOM Romania, iata ca astazi totul a devenit oficial. Printr-un comunicat de presa publicat in cursul acestei zile, cei de la TELEKOM Romania au anuntat oficial fuziunea dintre companiile Romtelecom si Cosmote sub un singur brandca urmare a deciziilor Adunărilor Generale ale Acţionarilor ale fiecărei companii.
Conform comunicatului de presa publicat astazi, rebranding-ul ambelor companii va avea loc la jumatatea lunii septembrie, ele urmand a isi uni diviziile in aceeasi perioada. Conform companiilor, jumatate dintre romani folosesc serviciile lor fixe sau mobile, astfel ca TELEKOM Romania
va deveni unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata romaneasca din luna septembrie a acestui an.Ca parte a schimbarilor, cele 43 de magazine corporate ale companiilor vor fi renovate in intregime anul acesta, call centerele urmand a fi unificate, in timp ce Telekom Romania va avea un singur website pentru toate serviciile oferite. Practic vorbim despre o schimbare majora pe care ne-o promit Cosmote si Romtelecom, asa ca ramane de vazut cat de mult vor fi imbunatatite serviciile si ofertele in urma acestei schimbari.
București, 14 August, 2014
Romtelecom şi COSMOTE România vor utiliza un singur brand: Telekom Romania
Noul brand va oferi clienţilor o experienţă unitară pentru toate serviciile fixe şi mobile.
Ca urmare a deciziilor Adunărilor Generale ale Acţionarilor ale fiecărei companii, Romtelecom şi COSMOTE România anunţă noile denumiri oficiale.
Astfel, începând cu jumătatea lunii septembrie, Romtelecom şi COSMOTE România vor comunica sub acelaşi brand: Telekom Romania, în timp ce denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications S.A. (în loc de Romtelecom S.A.), respectiv Telekom Romania Mobile Communications S.A. (în loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications S.A).
Această schimbare va însemna o noua experienţă, construită în jurul filozofiei one stop shop, care aduce servicii simplificate, integrate şi personalizate:
- magazine integrate fix-mobil. În total, 43 de magazine corporate vor fi renovate în întregime anul acesta, în linie cu identitatea şi grafica noului brand. Dintre acestea, şapte concept stores vor oferi clienţilor o experienţă interactivă, hi-tech, conform standardelor Deutsche Telekom;
- un singur Call Centre, un singur website şi o singură prezenţă în social media pentru toţi utilizatorii de servicii fixe sau mobile.
“În acest moment, unul din doi români folosesc serviciile noastre fixe sau mobile. Împreună, suntem o mare comunitate, conectată prin tehnologie şi experienţe împărtăşite. Asta ne onorează şi, în acelaşi timp, ne dă o mare responsabilitate: să livrăm o experienţă “T” completă, asta însemnând tehnlogie competitivă, servicii inovative şi o filosofie de brand reînnoită. Foarte multă energie, pasiune şi profesionalism sunt investite în acest proces complex de rebranding, cu numeroase proiecte şi echipe din cele două companii care lucrează împreună, sincronizat” a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom şi COSMOTE România.
Pentru a implementa schimbările implicate de noul brand comun Telekom Romania, peste 2.000 de oameni lucrează la peste 100 de proiecte complexe de marketing, vânzări, IT, resurse umane sau din domeniul imobiliar.
68,000 de ore de muncă au fost dedicate de către mai multe echipe de IT pentru a implementa schimbările impuse de noua identitate, cum este website-ul comun sau call center-ul unic. Toate aceste ore sunt echivalentul a 35 de ani de muncă, concentraţi în doar patru luni.
Pe lângă o abordare integrată a clienţilor, brand-ul Telekom Romania înseamnă şi o experienţă unitară pentru angajaţi. Astfel, până la finalul anului, peste 500 de sesiuni de training vor fi livrate către toţi angajaţii Romtelecom şi COSMOTE România – în total, 1.855 de ore de training cu rolul să introducă brandul Telekom Romania, cu valorile şi filosofia sa, precum şi să crească angajamentul întregii echipe de a livra promisunea noului brand.
Clienții Romtelecom și COSMOTE România se vor bucura de o experiență nouă și fascinantă, o dată ce trecerea la “T” va fi incheiată. Cu toate acestea, nu va exista nicio discontinuitate în serviciile oferite. Toate ajustările necesare corespunzătoare procesului de rebranding vor fi efectuate fără probleme și nu vor necesita acțiuni suplimentare din partea clienților. După finalizarea proiectului, toate produsele și ofertele actuale vor fi continuate și vor fi înlocuite, treptat, de produse sub brandul “T”.
This post was last modified on aug. 14, 2014, 2:17 PM 14:17