In cursul acestei dimineti compania Vodafone a anuntat, in premiera pentru Romania, lansarea unui serviciu de rerviciu de recunoastere automata a vorbirii pentru abonatii care apeleaza serviciul *222. Ce inseamna recunoasterea automata a vorbirii? Ei bine cei de la Vodafone explica mai jos ca vorbim despre un sistem care permite recunoastere automata cuvintelor rostite de catre utilizatori in baza optiunilor disponibile pentru clientii care suna la *222, astfel ca rostirea lor in telefon va inlocui necesitatea de a mai apasa diversele taste ale telefonului.
Ideea din spatele acestui sistem de recunoasterea automata a vorbirii este de a reduce timpul petrecut folosind serviciul *222 si de a imbunatati experienta de utilizare a sa pentru rezolvarea problemelor. Avand in vedere ca sisstemul se afla la inceput de drum, exista posibilitatea ca el sa nu functioneze 100% corect pentru abonatii care apeleaza serviciul, asa ca nu trebuie sa il criticati prea aspru deocamdata.
Vodafone Romania lanseaza serviciul de recunoastere automata a vorbirii, pentru abonatii care apeleaza *222
- Cu noul serviciu de recunoastere automata a vorbirii (Automatic Speech Recognition), abonatii isi rostesc direct solicitarea, fara nevoia de a naviga intre diferite optiuni
- Noul sistem ofera o experienta imbunatatita abonatilor care apeleaza serviciul de Relatii cu Clientii la numarul *222, prin interactiuni simplificate si intuitive
Bucuresti, 28 August, 2014 – In premiera pe piata romaneasca de telecomunicatii, Vodafone introduce serviciul de recunoastere automata a vorbirii (Automatic Speech Recognition), pentru abonatii care apeleaza serviciul de Relatii cu Clientii la numarul *222.
“Cautam in mod continuu sa inovam si sa oferim abonatilor nostri o experienta superioara de utilizare a serviciilor Vodafone, iar acum, prin solutia intuitiva de recunoastere automata a vorbirii, serviciul de Relatii cu Clientii devine mai eficient si mai usor de utilizat. Prin aceasta tehnologie inovatoare, utilizatorii nostri beneficiaza de interactiuni mai rapide si de raspunsuri directe in cadrul serviciului de Relatii cu Clientii, prin intermediul vocii, fara nevoia de a naviga intre diferite optiuni”, a declarat Ana Alexe, Director, Customer Operations, Vodafone Romania.
Cu noul serviciu de recunoastere automata a vorbirii, abonatii incep instantaneu convorbirea, iar timpul petrecut pentru a gasi raspunsul solicitarilor se reduce. Clientii isi pot exprima solicitarea succinct, iar sistemul recunoaste instant mesajul rostit de utilizator, analizeaza cererea si ofera un raspuns sau directioneaza apelul catre echipa potrivita pentru a oferi o rezolvare.
Astfel, noua solutie le permite abonatilor sa isi foloseasca propriile cuvinte pentru a descrie motivul apelului, elimina complexitatea navigarii si genereaza o rezolvare mai rapida si mai eficienta.
Vodafone inoveaza in permanenta in domeniul Relatiilor cu Clientii, iar recunoasterea automata a vorbirii continua strategia ce include si o alta premiera pentru piata romaneasca de telecomunicatii – lansarea serviciilor de Chat Mobil, din luna februarie a acestui an.
In perioada urmatoare, Vodafone Romania va lucra la imbunatatirea ratei de recunoastere si, implicit, a numarului de clienti care pot primi instant o rezolutie. Serviciul va fi extins, gradual, atat din punct de vedere al functionalitatilor, cat si al accesibilitatii.