Steve Jobs a construit o companie Apple care este iubita de catre milioane de fani din intreaga lume si acest lucru s-a vazut fara dubiu de-a lungul timpului, creatia sa avand la baza o serie de reguli invatate de catre fostul CEO de-a lungul timpului. Steve Jobs
a inteles ca utilizatorii trebuie sa isi iubeasca produsele si compania care le dezvolta, astfel ca a conceput cateva reguli in baza carora compania trebuia sa functioneze in interactiunea cu utilizatorii.[Steve] wanted every part of the customer experience to strengthen that love — from the advertising and in-store experience to unboxing, enjoying the product and getting support when needed. By doing so, he would ensure that customers would (a) buy more stuff, (b) evangelize to others and (c) stick with Apple when unforeseen problems arise. He understood that such things were inevitable, even for a company like Apple.
Steve Jobs dorea ca utilizatorii sa fie incantati de materialele publicitare ale Apple, sa aiba o experienta grozava cand cumpara un produs si cand il scot prima oara din cutie, sa il foloseasca cu placere si sa aiba parte de o experienta la fel de buna cand cer ajutor. Steve Jobs credea ca in acest mod va convinge utilizatorii sa cumpere mai multe produse ale Apple, sa isi convinga prietenii sa o faca si sa ierte compania in scandaluri precum bendgate.
Toate scandalurile de pana acum au demonstrat ca Steve Jobs a avut perfecta dreptate, insa cand scandalurile si problemele se aduna, utilizatorii nu vor mai fi la fel de intelegatori.