Microsoft Surface este tableta conceputa de catre Microsoft ca raspuns la restul tabletelor existente pe piata, insa ea nu a reusit sa convinga chiar atat de multi oameni sa o cumpere, desi 3 versiuni diferite au fost lansate pana acum. Microsoft a pozitionat tableta Surface ca si competitor pentru iPad sau chiar MacBook Air, insa tentativele sale de a dezobisnui oamenii de produsele Apple, sau cele Android, au fost tot timpul sortite esecului, asa ca gingantul din Redmond este gata sa sa se declare infrant.
Microsoft continues to see weak sales for its Surface Pro 3 tablet and is reportedly planning to cancel the product line since shipment performance has been far lower than expectations, according to sources from the upstream supply chain. Lacking a sufficient number of distribution partners, plus high prices, the first- and second-generation Surface tablets are estimated to have created losses of about US$1.7 billion, the sources noted.
Microsoft a pierdut 1.7 milairde de dolari
cu lansarea primelor doua versiuni ale Microsoft Surface, iar vanzarile celei de-a treia versiuni nu au fost atat de bune precum se astepta compania sau restul lumii. Desi a fost lansata cu peste 3 luni si jumatate de zile in urma, Microsoft Surface Pro 3 nu a inregistrat macar 1 milion de vanzari in lumea intreaga, astfel ca Microsoft se vede nevoita sa renunte complet la proiect in lipsa de alternative.Tabletele Microsoft au avut intotdeauna preturi mari si functii mai putin atractive decat restul tabletelor competitoare, iar in fata unor pierderi constante cu lansarea acestor produse, cei de la Microsoft nu prea au alte alternative.