În fața unui număr atât de mare de posesori de terminale iPhone 6 îndoite, website-ul a publicat o scrisoare în care îi cere companiei Apple să rezolve problemele legate de carcasa noului produs. Această scrisoare vine în urma unor informații furnizate de către unii utilizatori care susțin că angajații Apple au refuzat să îi ajute când au prezentat terminale îndoite în magazine, cei din Cupertino afirmând totuși că va înlocui unitățile pentru care se demonstrează îndoirea accidentală.
În prima săptămână după lansarea iPhone 6 și vânzări de 10 milioane de unități în 9 țări de pe glob, compania Apple a declarat că numai 9 persoane au raportat probleme, website-ul fiind centrat în jurul acestei afirmații. Dacă numai câteva sute de terminale iPhone 6 sunt afectate din cele câteva zeci de milioane vândute în lumea întreagă, atunci problema nu este un chiar atât de gravă, ba din contră.
This post was last modified on oct. 27, 2014, 8:29 AM 08:29