eMAG a avut un Black Friday reusit, dar unii utilizatori vor intampinat probleme in livrarea produselor comandate de la magazinul online in cursul zilei de vineri si asta din cauza unei mici probleme a software-ului care a permis achizitiile. Mai exact, desi cei de la eMAG au restrictionat clientii in a cumpara doar un singur produs dintr-o anumita categorie cu fiecare cont inregistrat in website-ul magazinului online, unii au reusit sa comande chiar si cate 10 unitati ale aceluiasi produs, cazul celebrului SSD la pretul de 99 lei venindu-mi in minte, dar desigur ca au fost multe multe altele de care utilizatorii au profitat.
eMAG si probleme cu livrarea produselor
eMAG a inceput sa trimita in cursul serii trecute email-uri pentru utilizatorii care au profitat de aceasta mica scapare a software-ului lor, astfel ca persoanele care au comandat mai multe unitati ale aceluiasi produs cu acelasi cont vor primi doar o unitate acum si restul la o data ulterioara. E greu de spus daca vorbim de o problema reala sau despre o strategie de marketing a celor de la eMAG in ceea ce priveste posibilitatea de a cumpara mai mult de un produs dintr-o promotie intr-o comanda, dar acest lucru le-a dat stocurile peste cap si a generat o anulare a altor comenzi plasate de catre alti utilizatori.
Ne pare rau dar, din cauza unei defectiuni in sistemele informatice produsul comandat de dumneavoastra Flash SSD Kingston V300 2.5″, 120GB, SATA 3, a depasit stocul existent in depozitul nostru. Ne dorim sa va onoram aceasta comanda dar aceasta nu va putea fi livrata mai devreme de 3 saptamani, timp necesar pentru a suplimenta stocul. In momentul receptionarii produsului in depozit va vom contacta pentru a stabili detaliile livrarii.
De asemenea, conform regulamentului campaniei Black Friday, se putea comanda un singur produs. Astfel comanda dumneavoastra va fi livrata cu o singura bucata.
Practic acum unii dintre cei care au comandat o singura unitate a unui produs isi vad comenzile anulate pentru ca eMAG nu are suficiente unitati in stoc pentru a-si onora comenzile, in timp ce persoanele care au comandat multiple unitati ale aceluiasi produs vor primi o unitate acum si restul la o data ulterioara. Daca acest lucru este corect sau nu ramane ca opinia publica sa decida de-a lungul timpului prin felul in care va privi magazinul online si va cumpara sau nu de la el, insa Black Friday nu s-a desafsurat fara probleme, chiar daca in final cei de la eMAG ar putea fi nevinovati.
Voi ce probleme ati intampinat cu produsele comandate de la eMAG?
This post was last modified on nov. 24, 2014, 11:05 AM 11:05