My Account este o aplicatie lansata de catre Telekom Romania in App Store si Google Play cu peste doua saptamani de zile in urma, ea fiind conceputa in ideea de a ne permite sa accesam rapid contul propriu inregistrat pe website-ul Telekom.ro. V-am vorbit intr-un articol anterior despre functiile aplicatiei MyAccount si nu le voi relua astazi, dar mai jos aveti comunicatul de presa publicat de catre operatorul de telefonie mobila pentru a anuntat lansarea sa.
MyAccount este compatibila doar cu terminalele iPhone si iPod Touch, insa o puteti utiliza fara probleme inclusiv pe tabletele iPad, desi acolo veti vedea aplicatia in 2X mode in mijlocul ecranului. Telekom Romania a lansat aceasta aplicatie deoarece 24% din traficul propriului website este facut folosind terminale mobile, astfel ca utilizarea unei aplicatii pentru a accesa mult mai usor contul Telekom era un lucru necesar pe care il aveti acum disponibil fara probleme.
Telekom Romania Mobile Communications lansează aplicația mobilă MyAccount
- Clienții au acces ușor la informațiile contului lor
- Acces ușor la informații despre factură și plată online
- Reîncărcare ușoară pentru clienții prepaid
Telekom Romania Mobile Communications lansează aplicația mobilă MyAccount, ce aduce clienților acces constant la informațiile contului lor și posibilitatea de a verifica statusul serviciilor și extraopțiunilor activate direct de pe telefonul lor mobil.
Astfel, cu noua aplicație mobilă MyAccount, clienții serviciilor mobile au acces ușor la informații despre facturile lor, posibilitatea de a le plăti online și de a primi notificări în momentul în care noua factură este emisă. Aplicația are disponibilă funcția InfoCost și aduce informații despre abonamentul curent pentru abonați, precum și despre serviciile și extraopțiunile active pentru utilizatorii de cartelă preplătită. Utilizatorii MyAccount pot găsi ușor cel mai apropiat magazin Telekom și indicații despre cum pot ajunge la el.
Mai mult, utilizatorii prepaid își pot reîncărca contul ușor și rapid cu noua aplicație ce permite plata prin card și reîncărcarea prin voucher. De asemenea, clienții Telekom Romania Mobile Communications vor avea mereu disponibile informații despre localizarea magazinelor Telekom sau ale partenerilor și despre ofertele și campaniile promoționale curente.
“Clienții vin cu din ce în ce mai multe cereri de pe dispozitivele mobile, 24% din traficul de pe site-ul telekom.ro fiind înregistrat de pe mobil. Obiectivul nostru este îmbunătățirea experienței de utilizare a clientului și, de aceea, lucrăm continuu la dezvoltarea serviciilor noastre. Astfel, lansăm aplicația mobilă MyAccount, ce este o soluție eficientă și ușoară de a-și gestiona contul, de a face plăți sau de a fi la curent cu noutățile prin intermediul notificările primite”, a declarat Olaf Lausen, Chief of Staff şi Director Dezvoltarea Afacerii pentru grupul Telekom Romania.
Aplicația mobilă MyAccount este disponibilă pentru abonații și clienții de cartelă preplătită ai Telekom Romania Mobile Communications și se poate descărca din App Store și Play Store. Mai multe detalii sunt disponibile aici.