Apple se pregateste sa lanseze pe piata Apple Watch in perioada imediat urmatoare, iar pentru a fi sigura ca va oferi cea mai buna experienta pentru clientii interesati de produs, compania angajeaza experti in vanzarea de produse vestimentare si de lux. Apple a inceput o runda de angajari inca din cursul saptamanilor trecute, iar persoanele care vor face parte din echip ce administreaza Apple Store-urile va amenaja zone speciale in magazine pentru a prezenta cat se poate de bine caracteristicile sale cele mai importante.
Apple are nevoie de experti din domeniul retailer-ului produselor de lux pentru a putea prezenta cat se poate de bine Apple Watch si a atrage publicul potrivit, iar Angela Ahrendts nu poate concepe singura strategia de vanzare a unui asemenea produs. Fostul CEO al Burberry si-a asumat pozitia de SVP al diviziei de retail al Apple inca din cursul acestui an si Apple a continuat sa angajeze experti din domeniul retail-ului de lux, dar se pare ca nu a gasit chiar toate persoanele potrivite.
Apple Watch urmeaza sa fie lansat la inceputul anului viitor de catre compania Apple si conform celor mai recente zvonuri, el urmeaza sa fie disponibil la preturi ce incep de la 350$ si ar putea ajunge pana la 5000$, in cazul modelului placat cu aur.