iTunes Store este magazinul virtual de muzica, filme, aplicatii, carti, tonuri de apel sau podcast-uri detinut de catre compania Apple. Magazinul este extrem de important pentru cei din Cupertino, cateva miliarde de dolari fiind generate anual de catre el prin vanzarile facute catre posesorii de iDevice/Mac-uri.
Pentru a fi siguri ca magazinul lor ajunge in atentia unui numar cat mai mare de persoane, cei de la Apple au publicat in cursul zilei de astazi un blog nou dedicat iTunes Store. Blogul este prezent pe platforma Tumblr, el avand o tema personalizata care pune in evidenta principalele categorii de produse disponibile in iTunes Store, Apple avand o metoda destul de ingenioasa de a le prezenta, folosirea imaginilor animate GIF fiind inclusa.
Mai mult decat atat, compania Apple publica in mod constant continut personalizat pentru a promova diverse produse individuale importante din magazine. Partea buna pentru Apple este ca Tumblr este o platforma cu un numar foarte mare de utilizatori, ea fiind detinuta de catre Yahoo!, prezenta Apple in cadrul sau fiind un mare avantaj pentru ea.
Apple a folosit acum cateva luni de zile platforma Tumblr pentru a crea o pagina speciala de promovare pentru iPhone 5C, acel experiment parand a avea succes. Miscarea de astazi face parte dintr-o campanie extinsa a celor de la Apple de a fi mai prezenti in social media si cu siguranta nu va fi ultima intrare pe o retea de socializare importanta de pe glob.
In aceeasi masura, compania Apple si-a motivat managerii sa fie prezenti pe reteaua de socializare Twitter, Tim Cook, Phil Schiller si alti angajati fiind relativ activi acolo. In urmatorii ani cei de la Apple vor fi cu siguranta implicati mult mai activi, in special pe reteaua de socializare Facebook, ea fiind cea mai populara de pe glob si o colaboratoare importanta a celor din Cupertino.