In cursul acestor zile compania Apple si-a actualizat termenii si conditiile de utilizare ale App Store, introducand posibilitatea de a cere returnarea banilor pentru achizitii. Dupa cum puteti vedea si in citatul de mai jos, achizitiile facute din App Store Romania pot fi rambursate in maxim 14 zile de la primirea chitantei, totul fara vreun motiv.
Pentru a anula comanda trebuie sa notificati Apple in acel termen de 14 zile si veti primi banii inapoi in inca 14 zile de la primirea plangerii de catre echipa sa. Avand in vedere ca un motiv pentru anulare nu este necesar, practica Apple respecta acum legislatia europeana in materie de achizitii online, acelasi lucru fiind valabil pentru orice cumparaturi facute din magazinele online.
Schimbarea implementata acum este facuta in multiple tari din Uniunea Europeana si se pare ca doar aici va fi disponibila. De la dreptul de anulare in 14 zile fac exceptie iTunes Gift Card-urile care nu pot fi rambursate dupa revendicarea codului, dar acest lucru era cat se poate de logic pentru multi.
Pentru a anula o comanda va trebui sa accesati contul vostru direct din iTunes si sa folositi butonul Raportati o problema, inregistrarea anularii si rambursarea putand dura pana la 14 zile. Dupa ce faceti anularea veti putea pastra aplicatiile, muzica sau cartile in terminale si calculatoare, insa nu le veti mai putea descarca gratuit din App Store in viitor, ci va trebui sa le cumparati.
Dreptul de anulare: Dacă decideți să anulați o comandă, puteți face acest lucru în interval de 14 zile de la primirea chitanței fără a indica niciun motiv, cu excepția comenzilor iTunes Gifts care nu pot fi rambursate după revendicarea codului.
Pentru a anula o comandă, trebuie să ne informați cu privire la decizia dvs. Pentru a asigura procesarea imediată, vă recomandăm să folosiți formularul Raportați o problemă pentru a anula toate articolele cu excepția produselor iTunes Match și, dacă nu au fost achiziționate de la un terț sau revendicate, iTunes Gifts și Allowances, care pot fi anulate contactând serviciul de Asistență iTunes. De asemenea, aveți dreptul de a ne informa folosind modelul de formular de anulare de mai jos sau prin orice altă afirmație clară. Dacă folosiți formularul Raportați o problemă vă vom transmite fără întârziere confirmarea de primire a anulării dvs.
Pentru a respecta termenul-limită de anulare, trebuie să transmiteți anularea înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Efectele anulării: Vă vom rambursa în maxim 14 zile de la ziua când primim notificarea anulării. Vom folosi aceeași metodă de plată pe care ați folosit-o dvs. la efectuarea tranzacției și nu va trebui să plătiți nicio taxă pentru o astfel de rambursare.
Excepție de la dreptul de anulare: Nu puteți anula o comandă de furnizare de conținut digital dacă livrarea a început la solicitarea dvs. și după ce confirmați că astfel pierdeți dreptul de anulare.