An de an compania Apple s-a mandrit cu premiile acordate de catre o agentie americana de analiza a satisfactiei generate de catre telefoanele mobile in randul americanilor. Desi ea nu a facut inca un studiu care sa includa noile produse Apple, o agentie separata a facut unul si Apple a fost intrecuta pentru prima oara de Samsung.
In imaginea de mai sus aveti rezultatele studiului, cei de la Samsung ocupand primul loc la 2 puncte distanta de cei de la Apple. Coreenii au inregistrat o crestere de 6.6% in ceea ce priveste satisfactia, in timp ce Apple a fost singura companie din top care a inregistrat o scadere, aceasta fiind de 2.5% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
While Apple still sells nearly twice the number of smartphones in the United States as its nearest competitor, Samsung now comes out on top in one critical metric— customer satisfaction. Samsung surges 7% to an ACSI score of 81, beating Apple in overall customer satisfaction for the first time. Smartphones are becoming more dominant in Samsung’s cell phone product mix, pushing its satisfaction score higher. Apple declines for the second year in a row (-2% to 79), and the field is getting tighter, with Motorola Mobility and Nokia (now Microsoft) both at 77.
Conform agentiei, Apple se afla in scadere pentru al doilea an consecutiv, de ea apropiindu-se telefoanele mobile Nokia si cele ale Motorola. Pozitionarea celor de la Samsung este surprinzatoare avand in vedere scaderea in vanzarile de telefoane mobile, un semn clar ca modelele lansate anul acesta nu au fost pe placul consumatorilor.
Surprinzatoare este si cresterea inregistrata de catre Motorola sau Nokia(Microsoft), insa poate ca americanii incep sa aprecieze mai mult aceste terminale. Studiul are desigur in vedere si iPhone 6 sau iPhone 6 Plus care au fost lansate in septembrie si au inregistrat vanzari mari in SUA, deci poate unii consumatori nu sunt foarte multumiti de ele.
This post was last modified on ian. 1, 2015, 5:26 PM 17:26