Ieri v-am spus ca Apple incepe noul an cu o campanie de promovare a propriilor produse intitulata Start something New si derulata initial prin website-ul propriu. Pentru ca totul sa aiba un impact si mai mare in randul utilizatorilor, compania Apple a decis sa aduca aceasta campanie si in propriile Apple Store, iar in imaginile acestui articol puteti vedea totul.
Apple a agatat pe peretii magazinelor sale cateva dintre creatiile prezentate in pagina dedicata campaniei Start something New, ele fiind realizate de catre artisti profesionisti. Diverse aplicatii pentru iOS si OS X au fost utilizat in inregistrarea sau editarea lor, doar produse Apple fiind folosite in intregul proces de creatie, promovarea lor fiind in centrul acestei campanii.
Imaginile din acest articol au fost inregistrate in Apple Store Regent Street din Londra, insa New York sau Toronto au magazine cu galerii similare. Mai mult decat atat, campania urmeaza sa fie extinsa si la aproape toate Apple Store-urile de pe intregul glob, cei de la Apple incercand in acest mod sa convinga viitorii clienti de versatilitatea produselor sale.
Partea interesanta in prezentarile facute in Apple Store-uri sta in faptul ca Apple a ales sa prezinte versiuni alb-negru ale creatiilor vizibile pe website-ul sau. De ce a luat Apple aceasta decizie e greu de spus, insa cert este ca imaginile prezente in pagina dedicata campaniei Something New arata mai bine decat cele vizibile in Apple Store-uri.
Acestea fiind spuse, daca veti vizita un Apple Store in zilele urmatoare, veti avea parte si de o expozitie interesanta.