iOS 8.1.3 este disponibil de mai bine de 2 ore pentru terminalele noastre si a fost testat timp de mai bine de o luna de zile cu angajati si parteneri ai companiei Apple. In toata aceasta perioada, cei din Cupertino nu au reusit totusi sa rezolve un bug important al sistemului de operare care a aparut prima oara in luna septembrie pentru utilizatori. Vorbesc despre iOS 8 GMT bug, o problema despre care v-am vorbit in cursul saptamanii trecute, el afisand o ora eronata pentru intrarile din aplicatia Calendar care au fost sincronizate cu Microsoft Exchange sau Google Calendar.
Desi exista destui utilizatori care se plang de existenta problemei pe forumurile de discutii ale Apple si ea a intrat recent in atentia presei din lumea intreaga, Apple nu a reusit sa rezolve problema in iOS 8.1.3. Era de altfel usor de ghicit faptul ca Apple nu va rezolva o problema de acest gen fara alte cateva luni de chin pentru utilizatori, dar poate ca totul nu are in mod necesar legatura cu sistemul de operare al celor din Cupertino. Avand in vedere ca doar serviciile Microsoft si Google genereaza probleme, exista posibilitatea ca solutia pentru rezolvarea lor sa stea la aceste doua companii, iar in aceasta situatie va trebui sa asteptam destul de mult pana cand ea va fi rezolvata complet.