Separat de realizarile financiare ale companiei Apple in Q4 2014, cei din Cupertino au inregistrat un nou record intern si in ceea ce priveste numarul de vizite pentru magazinele sale fizice si cele online. Apple are peste 400 de magazine fizice in intreaga lume si zeci de magazine online pentru diverse tari, iar in Q4 2014 ele au inregistrat in total 500 de milioane de vizite. Vorbim despre jumatate de miliard de vizite facute in mediul online, dar si in lumea reala in magazinele companiei Apple, cifra fiind impresionanta si neatinsa de vreo alta competitoare Apple din domeniul IT, indiferent de tara.
Tim Cook a prezentat cifra rapid fara a intra in detalii, insa este clar ca perioada de sfarsit de an este extrem de aglomerata pentru Apple, dar nu doar in lumea reala, ci si in mediul virtual. Desi Tim Cook nu a oferit detalii cu privire la mediul in care au fost inregistrate cele mai multe vizite, putem trage concluzia ca website-urile Apple au avut parte de mai mult trafic decat magazinele fizice. De altfel este mai usor de accesat un website de multiple ori decat sa vizitezi un magazin fizic in repetate randuri, dar nu vom afla vreodata care este impartirea cestor date.
100% clar este totusi faptul ca aceste 500 de milioane de vizite au fost partial transformate in vanzari de 74 de miliarde de dolari, iar la un scurt calcul aflam ca fiecare vizita a reprezentat un total de aproximativ 140$ de dolari incasati de Apple.