Orange Romania a anuntat in cursul acestei zile rezultatele financiare pentru intregul an 2014, indicand o crestere cu 95.000 de clienti a bazei totale de clienti fata de aceeasi perioada a anului 2013. In intregul an 2014 Orange Romania a generat venituri totale de 909 milioane de euro, 233 de milioane de euro fiind generati doar in T4 2014. Fata de anul 2013 veniturile Orange Romania au scazut cu 2.7%, operatorul de telefonie mobila blamand impactul modificarii tariferlor de interconectare, sustinand ca excluzand aceasta schimbare, veniturile au crescut cu 4.2%.
Orange Romania avea 10.531.000 clienti la sfarsitul anului 2014, cu 95.000 mai multi decat la sfarsitul anului trecut, numarul total de abonati ai Orange TV crescand la 157.000. Detalii suplimentare despre realizarile celor de la Orange le aveti in comunicatul de presa de mai jos.
Rezultatele financiare solide din 2014 ale Orange România confirmă direcția investițiilor din ultimii ani
- creștere cu 85% a consumului de date mobile în ultimul trimestru din 2014 față de perioada similară a anului trecut
- 157.000 clienți Orange TV la finalul lui 2014
Bucureşti, 17 februarie 2015. Grupul Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru anul 2014.
Anul trecut veniturile Oranga România au ajuns la 909 milioane de euro, din care 233 milioane de euro în ultimul trimestru. Veniturile totale au înregistrat o scădere cu 2,7% faţă de 2013, din cauza impactului tarifelor de interconectare. Eliminând acest impact, creșterea veniturilor din 2014 față de cele înregistrate în anul anterior este de 4,2%.
La finalul anului 2014, Orange avea 10.531.000 de clienți, cu o creștere de 95.000 comparativ cu perioada similară a anului trecut.
În 2014, flexibilitatea si inovația au fost atributele sub care au stat ofertele de la Orange: abonamente destinate familiilor, care descoperă acum serviciile digitale împreună, abonamente menite să le aducă mai multe beneficii și servicii disponibile multiecran: pe telefon, tabletă, desktop, televizor, configuratorul online pentru abonamente, disponibil din luna octombrie pentru clienții cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani, și oferta PrePay de sărbători, ocazie cu care am invitat clienții să se filmeze în timp ce dansau, și cele mai frumoase dansuri au fost incluse în spoturile TV.
În 2014 consumul de date mobile și-a continuat trendul ascendent, înregistrând o creștere cu 85% în trimestrul patru din 2014 față de perioada similară a anului trecut. Pentru susținerea acestei evoluții, Orange a continuat procesul de investiții masive în modernizarea rețelei și în extinderea acoperirii 3G, 4G și 4G+. La sfârșitul anului, clienţii Orange se bucurau de cea mai extinsă acoperire 4G, cu 92% acoperire a populației urbane, 62%[1] acoperire totală, şi de servicii la viteze 4G în toate abonamentele actuale.
Vânzarile de smartphone-uri și tablete 4G au fost de 4 ori mai mari în ultimul trimestru al anului trecut față de aceeași perioadă din 2013, la această evoluție contribuind și creșterea la 86 de modele de smartphone-uri și tablete 4G în magazinele noastre în cursul anului 2014. În corelație directă cu această evoluție traficul de date 4G efectuat de clienți a crescut cu 87% în trimestrul patru față de trimestrul trei al 2014.
În 2014, serviciul Orange TV s-a îmbogățit la nivel de conținut, canale noi, calitatea platformelor și noi versiuni ale aplicației. La sfârșitul anului, serviciul Orange TV a înregistrat peste 157.000 de abonati. Aplicația Orange TV Go, prin care clienții pot urmări în mișcare până la 78 de canale TV, filme și seriale pe smartphone și tabletă, a fost descărcată de la lansare până la sfârșitul anului trecut de peste 1.100.000 de ori.
“În 2014 a devenit tot mai evident că digitalizarea face parte din viața românilor. Aceasta este direcția în care am investit în ultimii ani, asigurând o rețea performantă și stabilă care să susțină, alături de serviciile tradiționale, noile tendințe de consum: internet mobil de mare viteză și servicii de conținut tot mai inovatoare și mai accesibile. Serviciul Orange TV a avut o creștere semnificativă, ca dovadă a faptului că românii încep să privească altfel la televizor. Pentru a rămâne alegerea numărul unu a clienților noștri, în 2015 vom continua sa investim în calitatea serviciilor noastre și în 4G.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.