Valoarea brand-ului companiei Apple a stabilit record dupa record in ultimii ani, insa in 2015 a inregistrat cel mai mare salt din ultimii ani si o valoare record pentru toate companiile monitorizate de catre cei de la Brand Finance. Conform lor, brand-ul companiei Apple valoreaza in momentul de fata 128 de miliarde de dolari, cu mult mai mult decat cele ale Google, Microsoft sau Samsung, dupa cum puteti vedea din imaginea de mai sus. Fata de aceeasi perioada a anului trecut valoarea brand-ului companiei Apple a crescut cu 24 de miliarde de dolari, o suma colosala care are la baza rezultatele financiare excelente inregistrate in Q4 2014.
8 dintre primele 10 brand-uri, ca valoare, din lume apartin de companii americane si in cazul tuturor celor 10 vorbim despre o crestere substantiala a valorii fata de aceeasi perioada a anului trecut. Facand o combinatie intre valoarea brand-ului companiei Apple si rezerva monetara pe care o detine in diverse locatii de pe glob, compania Apple ar putea aduna 300 de miliarde de dolari pentru investitii, o suma ma mai mare decat valoarea brand-urilor a 7 dintre cele 10 companii din top 10. Compania Apple a devenit extrem de populara pe glob in ultimii ani si acest lucru s-a “tradus” printr-o crestere substantiala a valorii brand-ului sau, trend-ul ascendent urmand a continua in perioada urmatoare.
Apple nu este singura companie care are parte de cresteri, deoarece competitoarele sale merg pe acelasi trend si acest lucru este perfect normal avand in vedere ca fiecare dintre ele a lansat produse din ce in ce mai bune in ultima vreme.