Daca v-ati intrebat vreodata cine a avut ideea conceperii unui Apple Watch din aur, ei bine Jony Ive a fost omul care a sustinut crearea acestui dispozitiv, cei din Cupertino fiind convinsi de catre el ca un asemenea produs trebuie adus pe piata. Desi Apple a evitat sa il prezinte in conferinta dedicata Apple Watch, din motive usor de inteles, produsul poate fi cumparat online la preturi ce variaza intre 11.000 de euro si 18.000 de euro, sau 10.000 de dolari si 17.000 de dolari. Pentru a aduce produsul pe piata, Jony Ive a trebuit sa isi convinga colegii ca Apple Watch nu va crea o linie de separatie intre clientii bogati si cei normali ai companiei si se pare ca a reusit.
It wasn’t clear how the company would display such things in stores; there were also concerns about creating a divide between wealthy and less wealthy customers. Apple wants to build products for everybody. But Ive won the argument, and in 2013 the company announced the high-level appointments of Angela Ahrendts, the former C.E.O. of Burberry, and Paul Deneve, the former C.E.O. of the Yves Saint Laurent Group. Patrick Pruniaux, from TAG Heuer, a part of the L.V.M.H. luxury conglomerate, was hired last year.
Desi Apple s-a ghidat intotdeauna pe obiectivul lui Steve Jobs de a crea produse care sa poata fi cumparate de catre oricine, iata ca in aceasta situatie Jony Ive si-a convins colegii si sefii ca trebuie create si produse de lux pentru cei interesati. Angajarea fostului CEO Yves Saint Laurent si al fostului CEO Burberry au ajutat la crearea unui mediu in care Jony Ive sa poata promova fara probleme ideea dezvoltarii de produse de lux, astfel ca acum Apple vinde si ceasuri la fel de scumpe precum unele masini. Acestea fiind spuse, daca nu va place Apple Watch, puteti da vina pe Jony Ive, el urmand a primi si toate parodiile pe care diversi artisti le creeaza in momentul de fata.