Lansarea Apple Watch aduce o multitudine de premiere pentru compania Apple, iar printre ele se numara si crearea unui magazin special pentru un singur produs, noul ceas Apple urmand a fi prezentat intr-o locatie proprie. In imaginea de mai sus aveti un magazin pe care Apple il amenajeaza intr-un centru comercial din Tokyo, Japonia, el fiind promovat ca urmand a avea noul Apple Watch, dar nu vorbim despre un Apple Store in toata regula.
Locatia este una permanenta, ea fiind deja listata in directorul de magazine al companiei americane, deci vorbim despre un magazin special in care viitorii clienti Apple vor putea testa Apple Watch impreuna cu accesoriile dedicate si vor putea fi ajutati sa-si aleaga modelul favorit. Apple promoveaza noul magazin pe prima pagina a website-ului dedicat Japoniei, deci vorbim despre o locatie oficiala in care cei din Cupertino vor pregati probabil angajati special antrenati pentru a afla exact ce au nevoie clientii si a le face recomandari cat se poate de potrivite.
Ca sa fiu sincer, era greu de crezut acum cateva luni de zile ca Apple Watch este atat de important pentru Apple incat sa creeze magazine speciale pentru prezentarea si probarea sa, insa iata ca acest lucru se dovedeste a fi adevarat si va fi interesant de vazut cum vor arata aceste magazine.