10 motive din cauza carora au scazut vanzarile iPad

vanzari tablete iPad

  In ultimul an si jumatate vanzarile de tablete iPad au scazut constant, compania Apple dovedindu-se incapabila sa stopeze declinul popularitatii produsului sau, nici macar cu un model nou lansat in toamna si o actualizare mai putin interesanta pentru cel de-al doilea. Fara a uimi cu ceva in toamna anului 2014, compania Apple s-a vazut nevoita sa admita faptul ca tabletele iPad vor avea un Q4 2014 lipsit de “gloria” de care aveau parte in anii trecuti, ele inregistrand un nou trimestru fiscal de scaderi in vanzari si se pare ca problemele nu se vor opri aici.

  Analizand evolutia vanzarilor de tablete iPad din ulrimele trimestre fiscale, unii s-au gandit sa prezinte 10 motive in baza carora au scazut vanzarile produselor companiei americane si majoritatea dintre ele sunt cat se poate de valide. Mai jos le aveti listate pe toate dintre ele si sunt curios sa aflu ce parere aveti voi cu privire la motivatiile privind scaderea vanzarilor de tablete iPad si daca voi credeti ca Apple va reusi sa isi mai faca produsul interesant in viitor ?

  1. Lansarea iPhone 6 cu ecran de 5.5 inch.
  2. Lipsa unor componente si a unor functii “magice” din iPad Air 2 si iPad Mini 3.
  3. Lipsa posibilitatii de a utiliza doua aplicatii in acelasi ecran impreuna cu functii de productivitate precum copy/paste, suport pentru USB, etc.
  4. Microsoft Surface Pro si ecosistemul de aplicatii/functii al Microsoft.
  5. Pretul mare practicat pentru tabletele sale.
  6. Lansarea Chromebook-urilor care au inlocuit tabletele iPad in unele medii edicationale.
  7. Lipsa unor aplicatii importante special dezvoltate pentru tabletele iPad.
  8. Lipsa unei strategii puternice pentru promovarea mai eficienta a tabletelor iPad.
  9. Longevitatea vechilor modele ale iPad.
  10. Scaderea pretului MacBook Air.