Dupa ani si ani de zile in care Apple Store-urile au fost asaltate de catre fani la fiecare lansare de terminale iPhone, compania americana pregateste o schimbare completa in mentalitatea utilizatorilor, vicepresedintele senior cerandu-le angajatilor sa promoveze vanzarile online. Da, ati auzit bine, vicepresedintele senior al diviziei de retail din cadrul Apple, Angela Ahrendts, a afirmat intr-un memoriu intern trimis angajatilor ca vestitele cozi din fata Apple Store-urilor vor deveni istorie, vanzarile online fiind promovate pentru clientii dornici sa cumpere produsele companiei.
Ahrendts sustine ca Apple a intrat intr-o era in care clientii nu mai sunt obligati sa viziteze un magazin Apple rugandu-se ca acolo sa fie produse disponibile in stoc pentru achizitie, ei avand online posibilitatea de a afla totul in timp real si de a isi comanda produsul acasa. Acum Ahrendts incearca sa imbunatateasca experienta de achizitie a produselor Apple si sa mute asteptarea din fata magazinelor in fata geamurilor caselor “pandind” masinile de curierat care ar urma sa livreze achizitiile facute prin intermediul Apple Store-urilor.
The days of waiting in line and crossing fingers for a product are over for our customers. The Apple Store app and our online store make it much easier to purchase Apple Watch and the new MacBook. Customers will know exactly when and where their product arrives. This is a significant change in mindset, and we need your help to make it happen. Tell your customers we have more availability online, and show them how easy it is to order. You’ll make their day.
Aceasta metoda nu doar ca ar scuti multe persoane de asteptari indelungata si obositoare in fata magazinelor, dar ar distuge in acelasi timp si afacerile bisnitarilor care forteaza chinezi saraci sa astepte in fata magazinelor Apple pentru a cumpara produse care vor fi vandute la suprapret in China. Schimbarea gandita de catre Ahrendts este de foarte bun augur si cu siguranta va fi apreciata de catre foarte multe persoane, desi vor exista cu siguranta suficienti fani care vor fi prezenti in fata magazinelor Apple pentru a cumpara produse noi.