X

Un fost angajat Apple vorbeste despre chinul de a lucra in cadrul companiei

  Ben Farrel este unul dintre cei care a ajutat compania Apple sa isi imbunatateasca serviciul de relatii cu clientii, el lucrand timp de 2 ani de zile in cadrul companiei americane, iar aceasta perioada pare sa fi fost un adevarat chin pentru australianul care a avut un job chiar in sediul Apple din Cupertino. Aducand in discutie idei prezentate si de catre alte persoane de-a lungul timpului, Ben Farrel prezinta Apple ca o companie in care managerii de nivel mediu sunt interesati doar de propriile interese si de a avansa cat se poate de mult, indiferent cate persoane sufera din cauza actiunilor lor.

  Farrel sustine ca a lucra pentru Apple inseamna a fi disponibil non stop pentru probleme mari sau mici, abuzurile verbale si stresul pe care trebuie sa il suporte o persoana fiind exagerate pentru problemele inexistente pe care le creeaza managerii. In aceasta idee, Ben a participat la sedinte peste sedinte de pregatire pentru alte sedinte cu management-ul care in final nu era prezent la discutiile ce aveau loc acolo, insa toti cei din departamente erau fortati sa faca pregatiri peste pregatiri pentru ca in final ele sa fie in zadar.

Sixteen hour days are filled with meetings after meetings followed by more meetings. Whilst this is somewhat standard in most organisations, meetings at Apple wreaked of toxic agendas designed to deliberately trip people up, make fools of the less respected and call people out. Team spirit is non existent as ‘internal customers’ attack individuals and push agendas that satisfy their morning egos.

  Mai mult decat atat, se pare ca problemele existente in companie cu diverse produse sau servicii erau mascate de catre managerii de departamente, acestia cerandu-le subalternilor sa le minta sefii prezentand date complet false, totul fara sa le pese de efectele pe care le au minciunile lor asupra clientilor sau angajatilor. Problema si mai mare este ca atunci cand aceste abuzuri sunt raportate, ele nu sunt tratate cu seriozitate, raspunsul management-ului superior fiind ca subalternii trebuie sa invete sa lucreze mai eficient in conditii de stres in loc sa se planga in legatura cu modul in care sunt tratati.

Sickness, family emergencies, and even weddings are given no respect at Apple. When I started my role I missed one business trip as my wife was pregnant, fell down the stairs and had to be hospitalised – this was listed as a ‘performance issue’ on my record and brought up during a one on one with management as a major ‘miss’ on my behalf.

  Practic aici ni se explica de ce Apple a avut atat de multe probleme cu produse si servicii lansate in ultima vreme, managerii de proiecte ascunzand defectele pentru a putea avansa, dar in final compania are cel mai mult de suferit, iar impreuna cu ea sufera si utilizatorii.

This post was last modified on apr. 9, 2015, 6:38 PM 18:38

Disqus Comments Loading...