Apple Watch este primul smartwatch Apple si pentru ca vorbim despre un produs dintr-o categorie relativ noua si prea putin interesanta pentru foarte multa lume, compania americana a considerat ca merita sa investeasca mult in promovarea sa. Conform celor de la Reuters, compania Apple a investit nu mai putin de 38 de milioane de dolari in promovarea Apple Watch din 9 martie si pana in prezent, suma fiind impresionanta pentru o companie care in general nu investeste atat de mult in promovarea produselor sale.
Facand o comparatie cu iPhone 6 si iPhone 6 Plus, Apple a cheltuit 42 de milioane de dolari pentru promovarea acestor produse timp de 5 luni de zile, deci este cat se poate de clar ca Apple Watch nu ajungea in atentia atat de multor persoane fara promovare pe masura. Cu peste 300 de rulari ale reclamelor Apple Watch la televiziunile americane in doar o luna de zile, compania Apple incearca sa convinga cat mai multi americani macar sa probeze ceasul inteligent in magazinele sale, iar in baza imaginilor de astazi, se pare ca raspunsul este pozitiv.
Since showing off the watch at a March 9 event, Apple has spent $38 million on its “Watch Reimagined” television campaign, according to figures from iSpot.tv, which tracks U.S. TV ads and digital responses in real time. That’s a little less than the $42 million Apple spent over the past five months on TV ads for the iPhone 6 and 6 Plus.
Acestea fiind spuse, ne putem astepta ca in perioada urmatoare aparitiile Apple Watch in tot felul de reviste de moda sa se intensifice, asta in timp ce spoturile si panourile publicitare vor fi din ce in ce mai intalnite in majoritatea oraselor importante de pe glob. Apple Watch nu poate avea succes fara o campanie de marketing puternica in spate, iar Apple stie asta deoarece smartwatch-urile nu sunt considerate a fi produse esentiale si in ciuda puterii brand-ului companie, investitii in promovare sunt necesare.
This post was last modified on apr. 10, 2015, 8:45 AM 08:45