iOS 8.3 a fost lansat ieri cu numeroase probleme pentru utilizatori, dar si imposibilitatea de a utiliza Touch ID pentru a autoriza descarcari din App Store si dupa cum s-a dovedit pana acum, problema afecteaza toti utilizatorii de terminale care au acest sistem activ, astfel ca Apple este nevoita sa o rezolve rapid. Pana in momentul lansarii iOS 8.3.1 pentru noi, cineva a reusit sa descopere o rezolvare pentru problemele Touch ID in iOS 8.3, insa nimeni nu poate garanta ca ea va fi 100% valida pentru toata lumea, dar o puteti incerca deoarece s-ar putea sa aveti noroc si sa devina totul functional.
Rezolvare problema Touch ID in iOS 8.3
Urmand indeaproape instructiunile de mai jos probabil veti readuce la normal functionalitatea Touch ID in iOS 8.3, iar daca ati reusit sau nu, va rog sa specificati acest lucru folosind formularul pentru comentarii.
- Accesati aplicatia Configurari, Settings.
- Accesati meniul Touch ID si Cod de acces, Touch ID & Passcode, introducand codul sau parola la cerere.
- Dezactivati utilizarea Touch ID pentru descarcari din iTunes si App Store apoi reporniti terminalele.
- Accesati din nou aplicatia Configurari, Settings.
- Accesati meniul Touch ID si Cod de acces, Touch ID & Passcode, introducand codul sau parola la cerere.
- Acum reactivati utilizarea Touch ID pentru descarcari din iTunes si App Store.
Practic nu facem altceva decat o dezactivare a optiunii de utilizare a Touch ID pentru App Store si o reactivare dupa un restore care sterge toate setarile bune sau rele ramase in sistem, deci totul ar trebui sa revina la normal pentru voi dupa urmarea procedurii de mai sus. Daca lucrurile nu stau asa, atunci singura solutie ramasa este efectuarea unui restore fara a folosi un backup vechi, dar acest lucru va lasa fara foarte multe dintre datele pe care le aveati deja salvate in terminale.