iPhone 6, HTC ONE M9 si Samsung Galaxy S6 au fost comparate in diverse clipuri video pentru a ni se demonstra care dintre ele deschide mai rapid aplicatii, insa o un benchmark pentru placile grafice ne-a dezvaluit faptul ca smartphone-ul companiei Apple este mai puternic, iar un nou test detaliat facut recent confirma fara dubiu acest lucru pentru noi.
Testul de astazi difera de cele pe care le-ati vazut in diverse alte ocazii prin faptul ca el nu prezinta scoruri reci ale aplicatiilor rulate pentru a masura puterea de procesare ale terminalelor, ci ne arata care este framerate-ul in jocuri, adica numarul de cadre pe secunda pe care fiecare dispozitiv il poate afisa, acest tip de testare fiind in general folosit pentru calculatoare.
Separat de cele trei terminale mentionate anterior avem si Google Nexus 6 pentru o comparatie cat se poate de buna, iar scorul mediu pentru cele trei smartphone-uri in toate testele pune iPhone 6 pe primul loc cu 42 FPS, Samsung Galaxy S6 pe locul al doilea cu 36 FPS, HTC ONE M9 pe locul al treilea cu 34 FPS, aceasta pozitie fiind impartita cu Google Nexus 6 care are exact acelasi rezultat.
Separat avem masurata si stabilitatea FPS-ului, adica procentul de timp in care cadrele pe secunda au fost apropiate de valoarea medie mentionata anterior, iar in acest caz pozitionarea celor patru terminale este identica, iar privind fiecare comparatie in parte veti intelege de ce aceasta raportare este importanta, anumite locatii din jocuri avand elemente complexe pe ecran, numarul de cadre pe secunda scazand simtitor.
In aceasta idee, veti observa ca iPhone 6 nu a iesit invingator in toate testele si nu a avut o stabilitate foarte buna a FPS-urilor in toate cazurile, dar pe rotal ofera cel mai mare framerate si cea mai buna stabilitate fata de competitorii sai directi, asta multumita chip-ului grafic PowerVR implementat exclusiv in terminalele mobile ale companiei Apple, smartphone-urile si tabltele Android neavand acces la ele.
In cazul in care nu stiati deja, numarul de cadre pe secunda cu care este rulat in joc determina si experienta pe care noi o avem, astfel ca un numar mic de cadre pe secunda va determina o rulare “sacadata”, “cu lag” a unui joc, in timp ce un numar mare de cadre pe secunda va avea drept efect o experienta joc cat se poate de fluida, iPhone 6 fiind cel mai bun la a oferi asa ceva.
Concluzitonand, iPhone 6 este cel mai bun smartphone pentru jocuri, el fiind urmand la o distanta nu foarte mare de Samsung Galaxy S6, HTC ONE M9 si Google Nexus 6.
This post was last modified on apr. 22, 2015, 6:06 PM 18:06