X

Orange Romania anunta rezultatele financiare pentru T1 2015

In cursul acestei zile Orange Romania a anuntat rezultatele financiare pentru T1 2015, operatorul de telefonie mobila afirmand ca a avut performante notabile in primele trei luni ale acestui an. Conform Orange, consumul de date mobile a crescut de 10 ori fata de aceeasi luna a anului trecut, asta in timp ce operatorul se lauda cu cele mai bune viteze de internet mobil in casa pentru abonamente si cele mai bune viteze de internet mobil in aer liber pentru utilizatorii de cartele preplatite.

Conform datelor, Orange si-a crescut baza de utilizatori ai serviciilor 4G de 13 ori in nu mai putin de un an de zile, o treime dintre ei fiind numai in Bucuresti, deci in capitala exista si cele mai multe terminale 4G active fata de intreaga tara. Inainte sa inchei va spun ca Orange a generat venituri de 221 de milioane de euro, iar la 31 martie baza totala de clienti era de 10.364.683, detalii suplimentare fiind disponibile mai jos.

Orange România – rezultate financiare bune în primul trimestru al anului 2015

  • în luna martie consumul de date mobile la viteze 4G a crescut de 10 ori față de aceeași lună a anului trecut
  • cele mai bune viteze conform ANCOM atât indoor pentru abonamente, cât și indoor sau outdoor pentru utilizatorii PrePay.

Bucureşti, 28 aprilie 2015. Grupul Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2015.

Veniturile înregistrate de Orange România în primele trei luni ale anului au fost de 221 milioane de euro. Dacă excludem impactul măsurilor de reglementare veniturile au avut o creștere de 6,4% față de perioada similară a anului anterior. Aceasta subliniază performanța companiei, în condițiile în care în ultimul trimestru al anului 2014 creșterea a fost de 4,5%. La 31 martie 2015, Orange România avea 10.364.683 de clienţi.

În primul trimestru al anului, traficul de internet pe mobil s-a dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, pe măsura intensificării vânzărilor de tablete şi smartphone-uri cu 60% și, respectiv, 50% faţă de primul trimestru al lui 2014.

De 13 ori mai mulți utilizatori ai serviciilor 4G

Şi în cazul vânzărilor de terminale 4G trendul crescător se păstrează, în strânsă legătură cu adopţia internetului la viteze 4G. În luna martie, consumul de internet la viteze 4G a crescut de 10 ori față de luna martie a anului trecut, înainte de extinderea masivă a reţelei Orange 4G. În primele 3 luni ale anului, în reţeaua Orange s-au înregistrat de 13 ori mai mulți utilizatori ai acestui tip de servicii față de perioada similară a lui 2014. Din totalul acestora, 30% sunt în București.

În prezent, rețeaua Orange oferă acces la internet mobil la viteze 4G pentru 65% din populația totală și 94% din populația urbană a României. Aplicația Netograf, concepută de ANCOM pentru testarea independentă a calității conexiunii de internet, plasează Orange pe primul loc cu cele mai bune viteze atât pentru semnalul indoor în cazul abonamentelor, cât și indoor sau outdoor pentru utilizatorii de cartele reîncărcabile. Rezultatele au fost obținute în urma testelor realizate individual de utilizatori în primul trimestru al anului 2015 pentru încărcare și descărcare fișiere.

Din ce în ce mai mulți utilizatori de smartphone-uri le atașează și dispozitive wearable pentru a-și monitoriza activitatea fizică, vânzările acestora înregistrând o creștere de șase ori în primele trei luni ale lui 2015 față de aceeași perioadă a anului 2014.

Noutăţi Orange în 2015

În primul trimestru al anului clienții Orange care au ales, pe lângă serviciile de telefonie, şi servicii de internet sau televiziune, au avut la dispoziție oferte cu beneficii pentru întreaga familie.

În aceeaşi perioadă Orange a înregistrat mai multe premiere: deschiderea la Cluj-Napoca a primului smart shop din cadrul Grupului, lansarea Wi-Fi on board și, în teste, a stick-ului Orange TV – un mini-dispozitiv care conectează televizorul la smartphone sau tabletă. La 31 martie 2015, serviciul Orange TV disponibil pentru toate tipurile de ecrane înregistra peste 190.000 de clienți.

„Interesul românilor pentru cele mai noi tehnologii și servicii de ultimă generaţie este din ce în ce mai evident. Adopţia serviciilor de internet mobil la viteze 4G este în creştere, susținută de cea mai performantă rețea, de gama diversificată de produse și servicii, printre care și serviciile de conţinut disponibile pe toate tipurile de ecrane. Strategia noastră, „Essentials2020”, pune în centru clientul şi reafirmă dorinţa noastră de a-l conecta cu ceea ce este esențial pentru el, prin intermediul unei experienţe incomparabile.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

Disqus Comments Loading...