Duminica noapte a avut loc binecunoscutul meci de box dintre Floyd Mayweather si Manny Pacquiao, primul iesind castigator dupa o “lupta” care a fost criticata de toata lumea ca fiind lipsita de vigoare. Inainte de a intra in ringul de box, Manny Pacquiao si-a onorat contractul de promovare cu Samsung si a fost pozat in timp ce isi facea un selfie cu Samsung Galaxy S6, tweet-ul asociat fiind cat se poate de sugestiv.
Avand in vedere ca Samsung rareori reuseste sa-si realizeze campaniile de marketing intr-un mod eficient, desi poza de mai sus il prezinta pe Pacquiao cu un Samsung Galaxy S6, contul sau de Twitter spune mai apoi o alta poveste. Dupa meci pe contul de Twitter al lui Pacquiao a fost publicat un mesaj de multumire pentru fanii care l-au sustinut si probabil va imaginati deja ce fel de terminal mobil a stat la baza mesajului.
Aceasta nu este prima oara cand oameni contractati de catre Samsung pentru promovarea produselor sale folosesc iPhone-uri pentru a scrie fie mesajele de promovare, fie alte mesaje vizibile la scurt timp dupa cele cumparate. Situatia in sine este destul de penibila pentru o companie care a platit zeci sau sute de mii de dolari pentru a-si promova propriul Samsung Galaxy S6, iar contul folosit pentru promovare este adminsitrat de pe un iPhone.
Nu stiu daca vreun manager al Samsung sau al companiei care s-a ocupat de desfasurarea campaniei acestea, sau a altora mai vechi, a fost vreodata concediat pentru situatii penibile de acest gen, insa cineva ar trebui sa o faca. Samsung plateste sume serioase de bani pentru a se face de ras si asta desi profitul sau continua sa scada, iar vedetele nu par sa fie interesate de utilizarea produselor sale mai mult decat o impune un contract.