Conform informatiilor furnizate de catre o agentie specializata pe analizarea pietelor globale de smartphone-uri, iPhone 6 Plus a reprezentat 44% din vanzarile de phablet-uri in Q1 2015, o cota colosala pentru Apple. Daca in Q1 2014 doar 6% dintre smartphone-urile vandute pe glob erau phablet-uri, in 2015 aceasta cota a crescut la 21%, iar asta in principal multumita noului iPhone 6 Plus.
Apple iPhone 6 Plus took 44% of this segment. Screen size was cited as the main reason for buying a particular phone by both iOS and Android buyers at 43% and 47%, respectively. Among new iOS customers for the first quarter, 11.4% switched from Android, compared to 14.6% who made the switch during the same period in 2014. Among new Android customers, only 5.9% came from iOS, compared to 9.8% in Q1 2014.
Dimensiunea ecranului s-a dovedit a fi unul dintre principalele motive pentru a cumpara un anumit model de smartphone, acest aspect contand in 43% dintre achizitiile facute de catre clienti Apple si 47% dintre achizitiile facute de catre utilizatorii Android. Desi in Europa iPhone 6 a castigat multi utilizatori Android, in cazul iPhone 6 Plus doar 11.4% dintre cumparatori au venit de la platforma competitoare, rata de trecere fiind in scadere.
Datele acestea se aplica pentru SUA, acolo Apple dominand vanzarile de phablet-uri, in ceea ce priveste categorizarea pe producatori, insa Android-ul a inregistrat o cota suficient de mare pentru a ramane lider in acest segment. In ciuda acestui lucru, faptul ca iPhone 6 Plus a reprezentat un procent atat de mare din vanzari este o realizare enorma pentru Apple si anunta un viitor cu vanzari mai mari.