Apple are cel mai bun suport tehnic dintre toti producatorii de PC-uri, sau cel putin asta ne spune un nou studiu realizat de catre cei de la Consumer Reports pe 3200 de participanti. Conform lor, posesorii de Mac-uri au oferit cele mai bune review-uri pentru compania Apple si suportul sau tehnic dedicat acestui tip de produse, iar aici vorbim atat despre suportul online, cat si despre cel telefonic.
Patru din cinci participanti la studiu sustin ca Apple le-a rezolvat toate problemele tehnice pe care le-au intalnit in utilizarea Mac-urilor, procentul fiind mult mai mare decat cel de doar 50% in cazul altor producatori de PC-uri. Compania Apple se afla in topul producatorilor cu PC-uri cu cel mai bun suport tehnic inca din cursul anului 2007, adica de la initierea studiilor in acest domeniu, deci nimeni nu a reusit sa o intreaca inca.
The help desks at Windows PC companies often didn’t live up to that name. For four of the six PC brands in the survey, tech support solved only half of the problems consumers brought to them. Even the best of them—Lenovo and Dell—came through just 61 percent of the time.
Conform participantilor la studiu, doar jumatate dintre cei care au un PC cu Windows si au avut probleme au reusit sa le rezolve cu ajutorul serviciului de suport tehnic al companiei de la care au cumparat produsul. Apple ofera garantie timp de 1 an de zile pentru produse si 90 de zile de suport online sau telefonic gratuit, aceste beneficii ajutand multi utilizatori sa isi rezolve foarte rapid problemele intalnite in utilizarea Mac-urilor.
Users who went to a walk-in retail store for help were generally pretty happy, whether they had a PC or a Mac. The Genius Bars in Apple stores were among the best-rated options, and independent shops were rated pretty much even with Apple. Best Buy’s Geek Squad and Staples’ EasyTech were a step behind Apple and the independents but did a decent job… There’s one huge difference among them: The Genius Bars in Apple retail stores offer free lifetime support. With the other services, you generally have to pay for help. Prices vary greatly depending on the service you need and by retailer, so get an estimate before you commit.
Trecand de la suportul telefonic si online la cel fizic, Apple Store-urile au obtinut note la fel de mari, iar asta multumita “geniilor” pe care compania Apple ii pregateste special pentru a rezolva orice fel de probleme. Concluzia studiului este ca Apple reuseste sa isi mentina clientii satisfacuti prin modalitatile sale de a rezolva problemele existente si daca aveti asemenea probleme, este bine sa apelati la companie.