Pentru inceput Tony Fadell sustine ca exista trei metode esentiale de a descoperi problemele secrete ale produselor, Steve Jobs ghidandu-se dupa ele pentru a imbunatati atat de multe produse Apple. Prima impune o privire de ansamblu asupra procesului de creatie a unui produs, vizualizarea pasilor care trebuie parcursi in executia sa, impreuna cu toate detaliile necesare fabricarii.
A doua impune examinarea tuturor detaliilor obiectelor si componentelor care compun un produs pentru a le deosebi pe cele importante si a vedea daca ele sunt intr-adevar potrivite si trebuie evidentiate intr-un fel sau altul. In final ramane a treia metoda, aceasta impunandu-i unui producator sa gandeasca diferit, sa gandeasca precum persoanele tinere si sa gaseasca metode de a rezolva din start problemele pe care acestea le-ar putea intampina in utilizarea unui produs.
Separat de acestea, Fadell sustine ca Steve Jobs avea o pasiune in a privi un produs prin ochii unui consumator, fostul CEO Apple fortandu-si angajatii sa aiba aceeasi viziune precum el. In aceasta idee, el le cerea acestora sa fie concentrati pe toate detaliile mici ale unui produs si sa rezolve orice probleme, oricat de mici, astfel incat un produs sa functioneze cat se poate de bine chiar din momentul scoaterii din cutie.
Pentru aceasta viziune Fadell ofera si un exemplu, Steve Jobs fiind convins ca produsele Apple trebuie sa fie incarcate si gata de utilizare atunci cand ele sunt scoate din cutie de catre un client. In aceasta idee, el a crescut timpul de testare a produselor in fabrici pentru ca acestea sa se incarce suficient de mult pentru a fi utilizabile chiar din momentul deschiderii cutiei.
Acestea si multe alte lucruri interesate le puteti descoperi in clipul video de mai sus.