Phill Schiller este vicepresedintele senior al diviziei de marketing din cadrul companiei Apple, iar in cursul serii trecute el a participat la un interviu deruat in SUA pe tema WWDC 2015 si a anunturilor facute acolo. Lasand la o parte informatii despre produsele Apple pe care le stim deja, Phil Schiller a oferit cateva detalii interesante cu privire la gandirea Apple referitoare la terminalele sale iPhone si nu doar atat.
Conform lui phill Schiller, Apple inca vinde terminale iPhone si tablete iPad cu 16 GB de stocare considerand ca spatiul din iCloud oferit pentru stocarea unor date este suficient pentru nevoile multor utilizatori care nu fac trecerea la modele de 64 GB.
Mai mult decat atat, el a adus in discutie sistemul iOS 9 App Thinning, care le permite dezvoltatorilor de aplicatii sa-si creeze titlurile intr-un asemenea mod incat ele sa ocupe mult mai putin spatiu in terminalele noastre, indiferent ce spatiu de stocare au.
Schiller, of course, defended Apple’s move by saying that the cloud makes up for the lack of physical storage on the 16GB model. At WWDC this year, Apple announced a handful of features to improve the experience on smaller capacity devices, including reducing the amount of required free space for iOS updates and thinning many apps.
Trecand acum la iPhone-urile foarte subtiri care au baterii cu autonomie redusa, SChiller a afirmat ca Apple ar fi gasit echilibrul perfect intre grosimea unui iPhone si autonomia bateriei oferita, utilizatorii trebuind sa fie multumiti de ceea ce primesc acum.
Mai mult decat atat, Schiller a afirmat ca folosirea unor baterii mai mari in terminalele iPhone ar creste nu doar grosimea acestora, ci si greutatea, utilizatorii trebuind sa petreaca mult mai mult timp incarcandu-si terminalele pentru folosire.
Schiller claimed that Apple has struck the perfect balance between battery life and thinness, noting that if you want a larger battery in a device, its “heavier, more costly, and takes longer to charge. We model every thickness, every size, every weight and try to figure out what the tradeoffs are. I think we’ve made great choices there.”
In final a ramas MacBook 12 inch, sau Noul MacBook, principala problema cu el fiind noul port USB-C, care nu are suficient de mult suport in momentul de fata pentru a nu genera foarte mari batai de cap pentru utilizatori.
Schiller a afirmat ca Apple trebuie sa isi asume riscuri pentru a avea succes, iar daca ea ar implementa in produsele sale doar schimbari minore, utilizatorii nu ar observa diferentele si nu ar fi incantati de produse, Apple fiind o companie agresiva si indrazneata care face tot ceea ce crede ca este bine pentru produsele sale.
Schiller defended Apple’s decision of only including a single USB-C port on the device, saying that as company, it has to take risks in order to succeed. “If all we do is an incremental, slight change, where’s the excitement? We have to take risks. That’s the Apple I want — an Apple that’s bold and taking risks and being aggressive.”
Practic prin cateva texte de marketing Phill Schiller ne spune ca trebuie sa acceptam ceea ce ne ofera Apple deoarece ea crede ca aceste lucruri sunt mai bune pentru noi, aceasta fiind exact gandirea lui Steve Jobs atunci cand crea produse.
Voi ce parere aveti despre explicatiile lui Phil Schiller ?