Telekom Romania a devenit sponsorul principal al Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei, operatorul telecom facand anuntul in cadrul unei conferinte de presa organizata in cadrul Stejarii Country Club din Bucuresti.
Conform informatiilor oferite de catre Telekom Romania, contractul are o perioada intiala de derulare de 2 ani de zile cu posibilitate de prelungire pana in 2018, insa detalii cu privire la optiunea de prelungire nu au fost oferite de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal, Razvan Burleanu, dar nici de catre CEO-ul Telekom, Nikolai Beckers.
Nici Telekom, nici FRF nu au anuntat sumele care stau la baza acestui contract in urmatorii doi ani de zile, insa Razvan Burleanu a afirmat ca echipa nationala de fotbal va fi premiata si in functie de performante, astfel ca de ele depind atat bonusurile primite de catre fotbalisti, cat si prelungirea contractului.
Parteneriatul dintre Telekom Romania si FRF marcheaza prima sponsorizare a echipei nationale de fotbal facuta de catre un operator de telefonie mobila, Nikolai Beckers negand in momentul de fata eventualele planuri de a sponsoriza si o echipa locala de fotbal, asa cum se intampla in cazul operatorului Orange.
Detalii suplimentare aveti in comunicatul de presa de mai jos.
Telekom, sponsor principal al Echipei Naționale de Fotbal a României
- Telekom va fi sponsorul principal al Echipei Naționale de Fotbal, până la finalul anului 2016, cu posibilitate de prelungire până în 2018;
- Sportul reprezintă una dintre prioritățile principale pentru Telekom în toată Europa. În acest spirit, Telekom investește pentru a oferi publicului român experiențe sportive de top și cel mai bun conținut sportiv;
- Parteneriatul cu Federația Română de Fotbal va aduce multe surprize clienților Telekom, suporteri ai echipei naționale.
Începând cu luna iunie 2015, Telekom devine sponsorul principal al Echipei Naționale de Fotbal a României, în urma unui parteneriat încheiat cu Federația Română de Fotbal. Contractul este valabil până la finalul anului 2016, cu posibilitatea de prelungire până în 2018. În cadrul acestui parteneriat, Telekom pregătește o serie de surprize pentru clienții care îndrăgesc fotbalul.
„Telekom și Echipa Națională de Fotbal împărtășesc aceleași valori: fair-play, integritate, dorința puternică de a reuși. Este o onoare să fim sponsorul principal al reprezentativei naționale la fotbal și să susținem echipa pe drumul spre victorie, alături de milioanele de suporteri români. Pentru Telekom, fotbalul este rege. Ca urmare, oferim clienților noștri, în exclusivitate, integral, cele mai bune competiții de fotbal, precum Euro 2016, UEFA Champions League și UEFA Europa League. Hai România!”, a declarat Nikolai Beckers, CEO Telekom Romania.
“Federația Română de Fotbal primește astăzi alături un partener deosebit de important care împărtășește valorile și principiile pe care ni le-am asumat în drumul spre performanță. Telekom Romania devine sponsorul principal al Echipei Naționale de Fotbal și, astfel, confirmă viziunea noastră privind dezvoltarea fotbalului din România. Sunt convins că ne vom bucura împreună de cele mai frumoase rezultate ale „tricolorilor” și îi vom face pe români să fie mândri de performerii ei! Bun venit, Telekom Romania, în familia fotbalului românesc!” a declarat Răzvan Burleanu, Președintele Federației Române de Fotbal.
Următoarea provocare pentru echipa națională de fotbal a României este calificarea pentru Euro 2016. Dolce Sport este singura televiziune din România care va transmite toate cele 51 de partide ale celei mai mari competiţii fotbalistice din Europa. Dintre acestea, 28 de partide vor fi putea fi vizionate exclusiv pe canalele Dolce Sport.