iPod este mai interesant decat Apple Watch pentru lumea intreaga si asta in conditiile in care compania Apple a investit zeci de milioane de dolari in promovarea ceasului inteligent, insa se pare ca toti acesti bani ar fi fost mai bine investiti in imbunatatirea iPod.
In imaginea de mai sus puteti vedea cat de mare este interesul pentru Apple Watch in comparatie cu iPod si desi diferenta dintre ele este mica, vorbim totusi despre cifre care n-ar convinge vreo companie sa continue dezvoltarea vreunuia dintre ele.
Daca in preajma deschiderii sesiunii de comenzi pentru Apple Watch interesul a crescut simtitor, in perioada urmatoare lumea si-a pierdut interesul pentru noul ceas inteligent al celor din Cupertino.
Facand o comparatie cu iPod, vis-a-vis de care interesul a fost scazut si ramane scazut, Apple Watch a fluctuat, insa separat de doua cresteri temporare se plaseaza sub iPod in ceea ce priveste interesul consumatorilor.
Desi Apple a reusit sa creeze interes pentru o categorie de produse vazuta ca fiind inutila de catre foarte multe persoane de pe plenta, iata ca in final produsul sau nu atrage chiar atat de mult atentie.
Era de asteptat ca Apple Watch sa nu genereze extrem de mare interes avand in vedere pretul mare si disponibilitatea foarte scazuta in momentul lansarii, insa datele publicate astazi ne arata cat de mare este problema pentru Apple.
Daca Apple Watch nu este mai interesant decat un produs care se apropie de sfarsitul existentei sale, atunci este clar ca Apple are nevoie de noi metode de promovare pentru a aduce produsul in atentia mult mai multor oameni.
Desi watchOS 2.0 pentru Apple Watch a fost anuntat acum o saptamana, se pare ca noile functii gandite de catre compania americana pentru produsul sau nu au contribuit in vreun fel la cresterea interesului vis-a-vis de el, deci problema in sine este mare.