Cei care nu au urmarit keynote-ul de deschidere al WWDC 2015 cu prezentarea iOS 9 nu au vazut un moment al lui Tim Cook, care a prezentat o scrisoare primita de catre un jucator de baseball de la colegii sai care tineau “ostatica” o munge de baseball foarte importanta pentru el.
Acea minge a reprezentat pentru jucator al 100-lea home run inregistrat in cariera, iar colegii sai de echipa ar fi fost dispusi sa i-o returneze daca ar fi primit in schimb o multitudine de produse ale companiei Apple, cerinta ajungand in mod miraculos la echipa de PR a celor din Cupertino.
Tim Cook a prezentat povestea si l-a “ajutat” pe jucator sa isi recupereze mingea de baseball, iar totul este mai mult ca sigur o miscare de PR a celor de la Apple si nu o poveste reala, insa adevarul il vom afla, cel mai probabil, in cativa ani.
Pentru ca povestea celor de la Apple a avut destul impact in mediul online, cei de la Samsung au gandit una similara cu jucatori de la aceeasi echipa, o alta minge cu o alta insemnatate fiind tinuta ostatica in schimbul unei multitudini de produse proprii.
Unul dintre jucatorii atat de dornici sa obtina un produs al celor de la Samsung a publicat pe Twitter un plic in ar fi fost “ascunsa” lista de cerinte pentru returnarea mingii, insa desigur ca a facut-o de pe terminalul pe care il foloseste zilnic, un iPhone.
Acum, probabil nu mai mira pe nimeni faptul ca Samsung copiaza o idee a celor de la Apple, insa este din nou penibil pentru cei de la Samsung ca ale lor campanii sa se desfasoare de pe produse ale celor de la Apple.