Cele doua clipuri video publicate astazi pentru a promova camera iPhone 6 au 15 secunde lungime si vin la doar doua saptamani distanta de publicarea a inca 4 clipuri video in cadrul aceleiasi sectiuni, toate fiind inregistrate de catre utilizatori obisnuiti.
Primul clip video a fost inregistrat de catre un utilizator in Votorantim, brazilia si prezinta capacitatea aplicatiei Camera din iOS 8 de a inregistra clipuri video la ralanti, slow-motion, in timp ce al doilea a fost inregistrat in Chaiyaphum, Thailand, ambele fiind trimise voluntar la Apple.
Avand in vedere ca niciunul dintre clipurile video nu a fost inregistrate la cererea Apple, compania americana crediteaza persoanele care le-au inregistrat, adaugand in acelasi timp si un fundal sonor pentru a potenta tot ceea ce prezinta ele.
Apple a schimbat modul de gandire a multor utilizatori si oameni de PR cu a sa campanie de promovare a camerei iPhone 6, ea publicand sute de panouri publicitare in zeci de orase de pe glob facand zeci de oameni cunoscuti lumii intregi.