Dimineata v-am spus ca Apple isi forteaza partenerii sa-i permita sa ii “ajute” sa creeze ambalajele accesoriilor vandute in Apple Store-uri, companiile care refuza sa participe la acest “program” urmand a avea produsele scoase din rafturile magazinelor Apple din lumea intreaga.
Totul face parte dintr-o campanie a celor de la Apple de a “uniformiza” experienta de cumparare din Apple Store-uri, produsele sale si cele ale partenerilor urmand a avea ambalaje similare pentru produse, dar teoretic si o calitate mai buna pentru accesorii.
Pentru a aduce in atentia lumii intregi aceasta schimbare serioasa implementata, compania Apple a creat o pagina speciala in website-ul sau in care explica metodele prin care testeaza accesoriile ce sunt vandute in Apple Store cu ambalaje speciale.
Mai exact, compania Apple sustine ca testeaza accesoriile partenerilor sai pentru a se asigura ca ele indeplinesc cele mai stricte standarde de calitate, oferind in acelasi timp un design placut pentru utilizatori, fara a afecta performantele terminalelor vandute de catre Apple.
Get the right protection. Tested to the limit. Each case design for iPad, iPhone, and iPod touch has to go through a series of tests before it reaches the Apple Store. So you can be sure the case you buy is a perfect match for your iOS device. Even with a case on, we want to be certain your device has signal quality that meets Apple standards – including signal for cellular, Wi-Fi, and even Apple Pay.
Practic Apple incearca sa convinga utilizatorii ca desi aceste accesorii nu sunt create de catre ea, ele sunt testate de catre inginerii sai pentru a se asigura ca functioneaza intr-o “simbioza” perfecta cu acestea pentru a oferi cea mai buna experienta de utilizare posibila.
Ramane de vazut cata lume va aprecia aceasta miscare a companiei Apple si cati parteneri vor critica obligativitatea de a participa la acest program, ideea in sineparand a fi de a utilizat posesorii de iDevice-uri.