Desi Apple i-a inlocuit nu mai putin de doua terminale iPhone dupa ce ecranele acestora au fost sparte, o femeie din Texas intentioneaza sa initieze un proces colectiv impotriva companiei Apple spunand ca terminalele refurbished oferite prin AppleCare+ nu indeplinesc standardele sale.
Mai exact, femeia sustine ca in termenii si conditiile AppleCare+ compania Apple sustine ca terminalele oferite ca si inlocuitor sunt “ca noi cu performante echivalente”, iar ea considera ca dispozitivele ar trebui sa fie noi si nu reconditionate, asa cum procedeaza compania Apple in momentul de fata.
In termenii sai compania Apple este suficient de vaga in exprimare pentru a nu da de inteles ca va inlocui terminalele stricate cu unele noi, ci doar cu unele care sunt ca noi sau echivalente si au performantele unor terminale noi, cumparate direct din magazinul sau.
…Apple will either (a) repair the defect at no charge, using new or refurbished parts that are equivalent to new in performance and reliability, or (b) exchange the Covered Equipment with a replacement product that is new or equivalent to new in performance and reliability, and is at least functionally equivalent to the original product.
Avand in vedere aceasta exprimare ambigua, femeia sustine ca terminalele oferite ca si inlocuitor au o “predispozitie” pentru a se strica, astfel ca Apple castiga bani din sumele platite de catre utilizatori pentru inlocuire, asa ca ea cere daune din partea companiei Apple.
Desigur ca daca ne uitam la faptul ca aceasta femeie a stricat doua modele ale iPhone de multiple ori, putem intelege ca ea nu este chiar atat de indemanatica, insa pe de alta parte nu trebuie trecuti cu vederea nici termenii stabiliti de catre Apple pentru serviciul AppleCare+.
Daca o instalta va accepta acest proces sau nu ramane de vazut, insa e putin probabil ca el sa aiba drept rezultat acordarea de daune.
This post was last modified on iul. 21, 2015, 7:58 PM 19:58