Saptamanile trecute Apple a lansat o serie de spoturi publicitare sub titulatura If it’s not an iPhone it’s not an iPhone, iar aceasta noua pagina este doar o extensie a campaniei pentru promovarea terminalelor iPhone si a modului in care ele sunt create pentru utilizatori.
In pagina dedicata a website-ului sau, compania Apple pune accent pe faptul ca ea creeaza singura sistemul de operare si componentele smartphone-urilor sale, aceasta combinatie oferindu-i posibilitatea de a crea cea mai buna experienta de utilizare pentru clientii din lumea intreaga.
Separat de acestea, compania Apple
prezinta in pagina sa cele 1.5 milioane de aplicatii ale App Store, obsesia sa cu securitatea, Touch ID, Apple Pay, functiile pentru sanatate, dar si sistemul Handoff care permite interconectarea cu Mac-urile, totul intr-o interfata simla cu informatii usor de inteles.Prin aceasta campanie compania Apple a facut tot posibilul pentru a ataca problemele platformei Android, iar in aceasta pagina cei din Cupertino vorbesc despre malware-ul care afecteaza sute de milioane de utilizatori de pe glob, el fiind inexistent pe platforma iOS.
Acestea fiind spuse, compania Apple continua sa promoveze agresiv terminalele sale iPhone, asta in conditiile in care in Q2 2015 compania americana a atras cei mai multi utilizatori de pana acum in intreaga perioada de existenta a iPhone.