Apple Music a fost lansat cu foarte mare fast de catre compania Apple, serviciul de streaming audio avand parte totusi de o primire controversata, unii jurnalisti apreciindu-l, in timp ce altii l-au criticat pentru diversele defecte pe care le are.
In ciuda acestui lucru, Apple Music are peste 10 milioane de utilizatori activi in prima luna dupa lansare, o cifra foarte mare pentru un serviciu recent lansat, insa mica in comparatie cu cele ale altor servicii de streaming audio existente in momentul de fata pe piata.
Desi vorbim despre o luna in care Apple Music este oferit gratuit si este normal ca numarul de utilizatori dornici sa testeze sistemul este mare, partenerii Apple sunt surprinsi de atentia pe care serviciul a atras-o in aceasta perioada si sunt increzatori ca el va avea succes inclusiv dupa cele trei luni in care este oferit gratuit de Apple.
Inside sources at some of the major labels—who are bound by ironclad NDAs—say that Apple Music has attracted more than 10 million subscribers in a mere four weeks. These sources, who risk possible waterboarding by Robert Kondrk and team for any fissures in Cupertino’s customary wall of silence, have been surprised by how many have signed up for the service during this initial free trial period.
Desi cei 10 milioane de utilizatori ai Apple Music sunt mult mai putini decat zecile de milioane de utilizatori ai Spotify sau Pandora, sa nu uitam ca vorbim despre un serviciu aflat abia la inceput care intr-o luna de zile a adunat mai multi utilizatori decat alte servicii in cativa ani de zile.
Baza foarte mare de utilizatori de iDevice-uri si strategia de promovare a Apple au facut posibila aceasta lansare de succes, insa interesant este de aflat si care este audienta zilnica a Beats 1 Radio, postul de radio atat de intens promovat de catre Apple.
Va spun ca eu folosesc Apple Music zilnic, dar nu ascult Beats 1 Radio zilnic, deci ar fi interesant de aflat ce procent din aceste 10 milioane chiar asculta postul de radio.