Totul a inceput cu o grupare a noutatilor pentru festivalul Lollapalooza din SUA, utilizatorii Facebook avand posibilitatea de a vedea direct din aplicatie cele mai noi postari facute de catre utilizatorii care se afla la eveniment si publica poze, clipuri video sau statusuri pe Facebook.
Noua functie face parte dintr-un sistem numit Place Tips, prin el compania Facebook
oferindu-le utilizatorilor cele mai recente informatii de la evenimentele care au loc in jurul lor, doar ca in acest caz vorbim despre un flux de informatii de la un festival muzical important, informatiile fiind accesibile doar din SUA.Practic Facebook vrea sa ajute utilizatorii sa afle cele mai noi informatii de la diverse evenimente fara a mai astepta ca ziarele sau alte publicatii sa le ofere, iar aici vorbim despre o multitudine de poze si clipuri video publicate chiar de catre persoanele aflate acolo.
The company is offering a stream of content from the Lollapalooza music festival in Chicago to users anywhere in the U.S., an effort to compete with live social platforms like Snapchat Inc. and Twitter. It combines public content, such as photos from the stage and updates from performers like the Cold War Kids and Kaskade, with posts and photos from friends attending the festival.
In imaginile de la inceputul acestui articol puteti vedea cum arata totul pe terminalele iPhone, astfel ca oricine va putea urmari toata “actiunea” care se desfasoara la un eveniment important chiar daca nu se afla acolo, aplicatii precum Snapchat avand deja o functie similara.
Facebook incearca sa concureze mai eficient cu competitori precum Snapchat care ii atrag o multitudine dintre utilizatori, iar noua functie este extrem de utila, desi ramane de vazut cata lume o va folosi in mod constant si o va aprecia la adevarata sa valoare.
This post was last modified on aug. 2, 2015, 10:10 AM 10:10