In cursul zilelor trecute compania Apple a initiat o campanie publicitara pentru promovarea Apple Music in diverse orase importante de pe planeta, iar in imaginile acestui articol puteti vedea panourile amplasate in statii de metrou, statii de autobuz si nu numai.
San Francisco, Tokyo, Toronto, Los Angeles sau Mexico City sunt doar cateva dintre orasele in care compania Apple a ales sa promoveze Apple Music pentru a atrage noi utilizatori catre serviciul sau, iar reclamele au la baza imagini cu diversii artisti care au muzica disponibila in serviciul de streaming audio.
Avand in vedere ca Apple Music poate fi testat gratuit de catre orice posesor al unui Apple ID, promovarea serviciului in atat de multe orase este normala, iar campania pare sa fi inceput cu doar cateva zile in urma, panourile publicitare fiind inexistente pana cand au aparut aceste imagini.
Compania Apple are obiceiul de a initia campanii publicitare importante pentru produsele care conteaza foarte mult, iar Apple Music are acum statutul unui iPhone, al unei tablete iPad sau al campaniei menite sa ne arate cat de grozave sunt pozele inregistrate cu camera iPhone 6.