San Francisco, Tokyo, Toronto, Los Angeles sau Mexico City sunt doar cateva dintre orasele in care compania Apple a ales sa promoveze Apple Music pentru a atrage noi utilizatori catre serviciul sau, iar reclamele au la baza imagini cu diversii artisti care au muzica disponibila in serviciul de streaming audio.
Avand in vedere ca Apple Music poate fi testat gratuit de catre orice posesor al unui Apple ID, promovarea serviciului in atat de multe orase este normala, iar campania pare sa fi inceput cu doar cateva zile in urma, panourile publicitare fiind inexistente pana cand au aparut aceste imagini.
Compania Apple are obiceiul de a initia campanii publicitare importante pentru produsele care conteaza foarte mult, iar Apple Music are acum statutul unui iPhone, al unei tablete iPad sau al campaniei menite sa ne arate cat de grozave sunt pozele inregistrate cu camera iPhone 6.
Daca locuiti intr-unul dintre roasele mentionate anterior, sau daca locuiti intr-un oras important din Europa sau Asia, atunci exista sanse mari sa vedeti panouri publicitare similare in statii de autobuz sau de metrou.
This post was last modified on aug. 4, 2015, 9:34 PM 21:34