Beats 1 Radio a fost considerat de mult ca fiind principalul element diferentiator dintre Apple Music si alte servicii de streaming audio si se pare ca postul de radio are un succes enorm, cel putin deocamdata.
Conform partenerilor companiei Apple, Beats 1 Radio este componenta Apple Music care are cel mai mare succes pana in momentul de fata, iar cei de la Apple au posibilitatea de a crea noi posturi de radio fara a renegocia in vreun fel contractele cu partenerii sai de la casele de discuri.
Conform surselor acestor informatii, casele ed discuri primesc mai multi bani de la Apple Music decat de la Pandora pentru ascultarile facute in posturile online de radio, astfel ca lansare aunor posturi de radio noi s-ar putea dovedi a fi extrem de profitabila pentru partenerii companiei.
In aceasta idee, compania Apple ar putea lansa noi posturi radio precum Beats 2 sau 3 in diverse regiuni de pe glob pentru a transmite non stop LIVE in loc de 12 ore, precum se intampla acum, insa desigur ca Apple ar putea lansa si posturi de radio de sezon, insa ramane de vazut ce va decide compania.
As part of the deal it struck with the major labels for Apple Music Radio, Apple has licenses for up to five additional stations like Beats 1, without having to renegotiate with the labels. That means Apple could launch a Beats 2 station headquartered in Australia or Asia, allowing it to provide live radio around the clock (Beats 1 is only live 12 hours a day). Or Apple could take a more targeted approach and produce holiday stations.
Partea interesanta a acestor informatii este ca lansarea Apple Music nu ar fi afectat vanzarile facute prin iTunes Store pentru muzica, insa ar fi redus semnificativ descarcarile de melodii facute prin magazin, majoritatea utilizatorilor preferand sa faca streaming prin Apple Music.
Acestea fiind spuse, Beats 1 Radio se dovedeste a fi un succes si principalul motiv pentru care Apple Music este folosit de multe persoane, el fiind un element diferentiator inclusiv pentru partenerii Apple.