Adidas este unul dintre cei mai mari producatori de echipamente sportive si nu numai, iar in cursul acestei seri a anuntat oficial achizitionarea Runtastic, o companie care a dezvoltat aplicatii pentru fitness ce s-au dovedif a fi extrem de populare.
220 de milioane de dolari a costat compania care a dezvoltat o multitudine de aplicatii pentru fitness sub brand-ul Runtastic, iar cei de la Adidas au acum la dispozitie o baza de utilizatori enorma pentru a vinde noi produse interconectate cu terminalele mobile.
Cei de la Nike au de ceva vreme produse proprii pentru fitness si aplicatii dedicate, Adidas are o suita de aplicatii proprii, insa cu ajutorul celor de la Runtastic le va putea oferi clientilor sai o cu totul alta experienta pentru efectuarea de exercitii fizce in orice conditii s-ar afla.
Runtastic are in momentul de fata aproximativ 20 de aplicatii care au generat 140 de milioane de descarcari in lumea intreaga, 70 de milioane de utilizatori fiind inregistrati in serverele sale, compania vanzand si o serie de accesorii pentru fitness intercoenctate l aplicatii.
The adidas Group and runtastic GmbH today announced that adidas AG has acquired all outstanding shares of runtastic GmbH. The transaction values Runtastic at an enterprise value of € 220 million. In line with the Group’s strategic business plan ‘Creating the New’, this acquisition reinforces the adidas Group’s commitment to inspire and enable athletes of all levels to harness the power of sport in their lives.
Anuntul de astazi este surprinzator pentru multi, insa Adidas este o companie foarte mare care are nevoie de aplciatii pentru produsele sale, iar de acum incolo va putea concura mult mai eficient cu Nike, cei din urma fiind strans legati de Apple, avand in vedere ca Tim Cook este membru al consiliului director al Nike.