Intr-o noua incercare de a creste vanzarile de tablete iPad, compania Apple colaboreaza cu nu mai putin de 40 de companii americane pentru a invata cum sa convinga mai usor micile si marile afaceri sa cumpere tabletele sale pentru a le utiliza in activitatea companiilor.
In aceasta idee, compania Apple si-a trimis angajatii pentru a discuta cu producatori de aplicatii pentru tablete pentru a invata cum sa promoveze mai eficient functiile pe care software-ul le ofera pentru utilizatorii care urmeaza sa le cumpere, acest lucru trebuind sa genereze vanzari mai mari.
Separat compania Apple verifica aplicatiile partenerilor sai pentru a le imbunatati si ii pune pe acestia in contact cu companiile care cumpara tabletele iPad, astfel ca acestea pot cere diverse modificari pentru functionalitatea pe care le-o ofera tabletele in timpul utilizatorii.
Apple reviews its partners’ apps and offers detailed suggestions, down to which words should be shaded in gray, according to meeting participants. Thanks to the partnership, an Apple ally got the company on the phone with an iPad business customer that had never heard from an Apple representative. And Apple has played match maker by encouraging makers of complementary programs such as employee scheduling software and digital cash register systems to create interconnected apps.
Dupa campanii publicitare care prezinta modurile in care tabletele iPad pot fi utilizate in intreaga lume in diverse moduri, acum cei de la Apple merg direct la sursa majoritatii functiilor oferite pentru cei care cumpara produsele, iar asta pentru a invata cum sa le vanda mai bine.
Ca sa fiu sincer, intreaga situatie este oarecum ironica, iar asta deoarece vorbim despre o companie specializata in marketing si promovarea unor produse care nu au functii extraordinare, ea avand acum probleme in a convinge lumea ca tabletele mai merita cumparate.
This post was last modified on aug. 13, 2015, 9:11 AM 09:11