Apple nu spune ce probleme au unitatile defecte ale Apple TV 3 pe care le inlocuieste gratuit, clientii fiind contactati la cateva zile sau saptamani dupa achizitionarea produsului din magazin, ei fiind anuntati ca vor primi o unitate inlocuitare rapid pentru a o trimite pe cea defecta inapoi.
Spre deosebire de programele anterioare de inlocuire ale produselor defecte, acum compania Apple nu a publicat informatii oficiale privind problemele pe care le-ar avea produsele, deci cel mai probabil vorbim despre o problema care afecteaza un numar redus de unitati.
I understand the concern, Apple typically does not reach out to customers proactively this way. I just need you to confirm that you have this device and to make sure I have the right shipping address (i see that below). I will then send you a new apple tv, we will email FedEx labels to send back the old one then once we get the old one, we will send you an iTunes gift card for the troubles.
Partea interesanta a acestui program sta in faptul ca unii utilizatori contactati de catre compania Apple nici macar nu au sesizat vreo problema de functionare cu produsul, compania Apple afirmand ca ea ia doar pasi preventivi pentru a se asigura ca ai sai clienti nu au probleme.
In general compania Apple inlocuieste doar produsele pentru care exista probleme seriose la o scara destul de mica, asta deoarece in cazul defectelor la scara larga cei din Cupertino ascund de obicei problemele pentru a nu pierde sume serioase de bani.
This post was last modified on aug. 13, 2015, 8:51 AM 08:51