Apple Watch a avut parte de o lansare “cu surle si trambite”, insa vanzarile generale ale produsului au scazut in lunile anterioare aparitiei sale pe piata, multi analisti anuntand acum vanzari mult mai mici decat cele initiale prognozate tot de catre ei.
In ciuda faptului ca Apple Watch nu se vinde atat de bine precum sperau analistii, ceasul inteligent al celor de la Apple domina incasarile in categoria wearable-urilor, insumand nu mai putin de 42% din totalul banilor incasari de companiile care vand produse in aceasta categorie.
Conform analizarii unor milioane de email-uri ale oamenilor care cumpara produse online din SUA, Apple Watch are o cota de 11% din vanzarile de wearable-uri, Fitbit vanzand 35% din totalul produselor de acest gen, insa banii incasari de pe urma lor nu sunt chiar atat de multi.
Apple si Fitbit inregistreaza totusi 73% din incasarile generate de catre vanzarile de wearable-uri, Motorola, Garmin, Jawbone, Polar, Pebblesi Samsung insumand impreuna doar 15% din ceea ce a mai ramas, semn ca Gear-urile coreenilor si 360-ul Motorola nu sunt chiar atat de populare.
Apple Watch is the revenue leader in the overall wearable category with 42% of total revenue. Fitbit has 31%. Motorola, Garmin, Jawbone, Polar, Pebble, and Samsung combined have 15%. Fitbit, however, commands total unit sales in the overall wearable category, accounting for 35%. Apple is No. 2 with 11%.
Ca Fitbit are produse foarte populare stiam deja, insa aparitia Apple Watch a generat un dezechilibru enorm pe piata wearable-urilor, asta deoarece in afara celor doua companii mentionate anterior, niciuna nu vinde suficient de mult pentru a fi considerata extrem de importanta.
Acestea fiind spuse, Apple Watch este o “dezamagire” pentru analistii care credeau ca el va fi comercializat in zeci de milioane de unitati in fiecare trimestru fiscal, insa pentru restul el poate fi catalogat drept un succes, mai ales ca a generat peste 1 miliard de dolari pentru Apple in mai putin de 3 luni.