Ei bine lucrurile nu stau chiar asa in cazul dezvoltatorilor ale caror aplicatii noi sunt promovate de catre compania Apple imediat dupa lansare, ei sustinand ca in realitate compania americana le face mai mult rau decat bine prin promovarea titlului in App Store.
Mai exact, dezvoltatorii care au avut aplicatii noi promovate in App Store sustina ca in general aplicatiile genereaza milioane de descarcari, sau un numar surprinzator de mare de vanzari, insa in cazul celor gratuite persoanele care le folosesc intr-adevar reprezinta un procent foarte mic din numarul total de descarcari.
Problema pentru dezvoltatori in aceasta situatie este ca majoritatea problemelor principale ale aplicatiilor promovate sunt aduse in atentia lumii de un numar foarte mare de persoane, iar cei care le intampina au sanse foarte mici de a reincepe sa foloseasca aplicatia respectiva.
Talking to a number of early stage companies that have been featured at launch recently, they all have similar stories: a ton of downloads that resulted in very few users that actually stuck around. So you’re featured and get all those downloads. Lots of high fives that Thursday afternoon. Come Thursday evening, the first realization sets in: while some of those downloads are converting into initial users, they’re having all sorts of issues actually using your app. Bugs are exposed not by flashlight, but by sunbeam.
Practic orice dezvoltator care are o aplicatie noua publicata in App Store ar trebui sa evite ofertele de promovare facute de catre compania Apple pentru a nu risca sa devina un paria si sa fie evitat de catre utilizatori in viitor din cauza problemelor primei versiuni a aplicatiei.
Din pacate multi dezvoltatori au aflat aceste lucruri cu foarte multa suparare in spate, astfel ca este bine sa stiti si ce probleme au dezvoltatorii care lucreaza luni de zile pentru aplicatii insa ajung in final sa alunge utilizatorii cu o promovare facuta de Apple.
This post was last modified on aug. 17, 2015, 6:06 PM 18:06