Mai exact, iPod-urile vor avea un rol mai putin important in noul concept al Apple Store, compania Apple mutand produsele de pe mesele principale in rafturile de accesorii intr-o tentativa de a “simplifica” experienta de localizare a produselor, insa in realitate mutarea confirma faptul ca iPod-urile nu mai sunt importante pentru Apple.
Separat de scoaterea din prim-plan a iPod-urilor, compania Apple a decis sa inlature inclusiv tabletele iPad care erau folosite pentru a afisa informatii despre produsele in preajma carora erau amplasate, ele fiind folosite inca din cursul anului 2011 de catre cei din Cupertino in acest scop.
Tabletele respective sunt iPad 2 si la 4 ani de la lansarea lor pe piata compania Apple a decis sa renunte la utilizare alor pentru a putea afisa mai multe produse pe mese pentru ca vizitatorii sa aiba mai multe ocazii de a testa iDevice/Mac-uri cand intra in Apple Store-uri.
Avand in vedere ca informatiile despre produse erau afisate pe ecranele iPad, dupa schimbare compania Apple va afisa aceste informatii direct pe ecranele produselor ce pot fi testate, astfel ca utilizatorii nu vor pierde absolut nimic din procesul informational.
Schimbarea va fi facuta in multipli pasi, primul dintre ei urmand a fi initiat in cursul saptamanii viitoare in SUA.