Apple a avut intotdeauna moduri interesante de a isi promova produsele in magazinele proprii si cele ale partenerilor, insa in Londra a initiat o noua campanie impresionanta pentru a atrage atentia asupra Apple Watch.
Mai exact, puteti vedea in imaginile acestui articol modul in care a ales compania Apple sa decoreze fatada magazinului Selfridges din Londra, cei din Cupertino folosind imagini superbe pentru a atrage atentia, tuturor persoanelor care tranziteaza zona, la Apple Watch-urile puse in display.
Pentru a crea totul compania Apple a filmat in stop-motion unele flori, 24.000 de cadre si care totalizeaza 285 de ore de inregistrare fiind necesare, 8 tipuri diferite de flori fiind realizate de catre diversi artisti in display-urile pe care le puteti vedea in imaginile acestea.
Intreaga instalatie este formata din 24 de flori mari, 50 de flori medii, 5525 de flori mici si inca 240 de flori de culoare mica spre medie, fiecare dintre obiecte fiind facute in diverse metode, unele fiind chiar printate 3D de catre compania Apple.
Ca sa fiu sincer, putine companii din aceasta lume au realizat vreodata proiecte atat de ambitioase, iar Apple trebuie laudata pentru realizarea sa, ea fiind extrem de frumoasa si mult mai interesanta decat orice altceva au facut competitorii sai.