Apple TV s-a transformat dintr-un hobby intr-un produs serios pentru compania Apple, iar asta dupa ce cateva zeci de milioane de utilizatori au cumparat produsul celor din Cupertino si il folosesc pentru a vizualiza posturi TV sau continut din iTunes Store.
Desi Apple TV ajunsese la un moment dat pe locul 3 in topul celor mai populare dispozitive pentru a vizualiza continut multimedia pe televizoare, un studiu recent demonstreaza faptul ca Apple a pierdut atentia utilizatorulor evitand sa-si actualizeze produsul timp de 3 ani.
Dupa cum puteti vedea din imaginea de mai sus, Apple TV a cazut de pe locul 3 pe locul 4 in topul celor mai folosite produse pentru vizualizarea de continut multimedia, schimbarea avand la baza o scadere simtitoare a vanzarilor de Apple TV-uri in ultimul an.
Roku este cel mai popular set top box din SUA cu 34% din vanzari, Google Chromecast plasandu-se pe pozitia a doua cu 23% din vanzari, in timp ce Amazon Fire TV si Fire TV Stick ocupa pozitia a treia, “impingand” Apple TV-ul pe pozitia a patra in acest segment de piata.
Pentru a-si recuceri pozitia a treia pe piata, compania Apple pregateste lansarea Apple TV 4 in perioada imediat urmatoare, noul produs urmand a avea o multitudine de functii noi si hardware nou, insa ramane de vazut daca schimbarile vor fi apreciate.